Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2017 #1 Skrevet 30. oktober 2017 Altså, jeg forstår at det må være værk eller puss av noe slag, men det er helt merkelig. Jeg har ikke hatt vondt i den, ingen inngrodd negl eller flis som jeg kan huske. I sta merka jeg at det ble vått på stortåa da jeg sto på kjøkkenet, tittet ned og det rant blank væske på siden av tåa. Tenkte jeg hadde sølt noe, men det kom mer og mer. Det kommer fortsatt, helt blankt, ikke vondt noe sted..hva i alle dager? Noen som har opplevd å ha værk ved neglen uten at det var vondt? Anonymkode: e3bfc...78f
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2017 #2 Skrevet 30. oktober 2017 Nei, egentlig ikke! Men jeg hadde et lite kutt på tåa. En dag ble jeg akutt skikkelg dårlig i klasserommet, var da 18 år. Så dro hjem. Naboen min da var sykepleier og spurte om jeg hadde noen kutt eller sår. Viste henne tåa og kuttet, som til min store overraskelse var blitt til en gul og blå blemme. Hadde blodforgiftning. Mitt råd; følg med på det hvert fall 😅 Prøv og rens det! Selv om det ikke gjør vondt. Anonymkode: e4368...484
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2017 #3 Skrevet 30. oktober 2017 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nei, egentlig ikke! Men jeg hadde et lite kutt på tåa. En dag ble jeg akutt skikkelg dårlig i klasserommet, var da 18 år. Så dro hjem. Naboen min da var sykepleier og spurte om jeg hadde noen kutt eller sår. Viste henne tåa og kuttet, som til min store overraskelse var blitt til en gul og blå blemme. Hadde blodforgiftning. Mitt råd; følg med på det hvert fall 😅 Prøv og rens det! Selv om det ikke gjør vondt. Anonymkode: e4368...484 Oisann! Det var da skikkelig ille Den er ikke rød eller gul eller noen annen farge enn normalt, men smurte på brulidine(?) for sikkerhets skyld, regner jo ikke med at jeg plutselig bare har gått lekk her Takk for svar! Hi Anonymkode: e3bfc...78f
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2017 #4 Skrevet 30. oktober 2017 Du har ikke hatt en blemme som det plutselig har gått hull på? Jeg har sett noe lignende med to pasienter (jeg er ikke lege), de hadde begge diabetes og mye væske i kroppen. Hos de kunne selv nesten usynlige hudsprekket begynne å lekke vann. Veldig rart. Lurt i hvert fall å passe på slik hun over skrev. Anonymkode: 3d006...8c0
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2017 #5 Skrevet 30. oktober 2017 Min svigerfar lakk ut av porene i legger og føtter da han hadde masse vann i kroppen. Er du gravid og hoven i leggene? Anonymkode: f8f0f...006
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2017 #6 Skrevet 30. oktober 2017 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Du har ikke hatt en blemme som det plutselig har gått hull på? Jeg har sett noe lignende med to pasienter (jeg er ikke lege), de hadde begge diabetes og mye væske i kroppen. Hos de kunne selv nesten usynlige hudsprekket begynne å lekke vann. Veldig rart. Lurt i hvert fall å passe på slik hun over skrev. Anonymkode: 3d006...8c0 Signerer denne med diabetes. Men også generelt vann i kroppen. Anonymkode: 4ea75...c7c
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2017 #7 Skrevet 30. oktober 2017 Takker så mye for svar Diabetes er vel lite sannsynlig? Ville vel merket noe uvelhet ved det? Har ikke særlig med vann i kroppen, ikke gravid heller. Er bare på ene siden, kommer litt fortsatt, så jeg fortsetter å rense og følge med Anonymkode: e3bfc...78f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå