Sukkerklump1 Skrevet 30. oktober 2017 #1 Skrevet 30. oktober 2017 Hei! Jeg sluttet på p-piller i slutten av april i år og har hatt sykluser på mellom 33-36 dager (siste var på 36). Jeg begynner med eggløsningstester på dag 13 i syklusen, men denne gangen ventet jeg til dag 16. Jeg har pleid å ha EL rundt dag 21/22. Da jeg tok EL-testen på dag 15 (6 dager siden) så var den VELDIG sterk. Jeg hadde vel og merke INGEN symptomer på EL, hverken utflod eller EL-smerter slik jeg pleier å ha. Jeg har testet hver dag etter det og de har bare blitt svakere. Jeg forventet jo EL typ i dag/i morgen? Kan virkelig EL komme en uke tidligere? Betyr det at jeg har hatt EL eller er den bare forsinket? Kommer syklusen min til å bli kortere nå da? Jeg syns det absolutt er fint hvis syklusen blir kortere enn det den er men trodde virkelig EL kom til å være rundt nå.. Jeg har fått mange tips om å begynne og tempe. Jeg tenkte å begynne neste PP.. Noen tanker? Er det noen andre som har hatt det slik? Setter pris på alle svar.
Kira Skrevet 31. oktober 2017 #2 Skrevet 31. oktober 2017 Tråden er flyttet fra venneforumet til anonym. Kira, moderator
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå