Gå til innhold

Oppdatering: jeg som helst ville ha jente.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har 1 gutt og 2 jenter fra før. Ville ha jente fordi jeg syntest det var skummelt og litt uvandt og skulle bli guttemamma ijenn. Var på ul idag og der var det en aktiv, rask, frisk og liten søt beby😃😍 jeg ble forelska og kjønn ble plittslig ikke så viktig men ho trodde det var en gutt. Jeg gråt en skvett fordi jeg ble så sint på meg selv fordi jeg ville ha jente men nå er jeg så gla for att vi skal få en gutt mest sannsynlig 😍😍 

Anonymkode: 59365...aad

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så fint å høre. Gratulerer! :)

Anonymkode: a58f4...859

Skrevet

Vet du hva, det å ønske seg et kjønn, uansett om man virkelig ikke vil det er helt normalt.

Med min tredje ønsket jeg meg virkelig ei jente.
Vi hadde strevd en del med å bli gravid og det eneste jeg egentlig ønsket meg var en baby så den følelsen kom som ett sjokk på meg, hadde en av hver fra før.

Når det viste seg å være en gutt ble jeg først "knust".
I dag er jeg utrolig glad jeg fikk vite det på OUL i uke 19, og ikke ved fødsel.
Gutten er forresten verdens nydeligste 2 åring i dag som jeg elsker over alt og han kunne aldri vært noe annet en lille gutten min.

Det du tar opp er et tabu det snakkes alt for lite om.

Anonymkode: 6906b...e69

Skrevet

Gratulerer med frisk baby 😍😍

Anonymkode: 06a38...9e9

Skrevet

Jeg er helt enig med deg over her, det er ikke alltid så lett å styre hva man ønsker seg. Det er jo ofte sånn at man kanskje har et ønske!

Så lenge man ikke får et barn til bare for å få et bestemt kjønn. Feks har to gutter og får ett til i håp om jente. Det har jeg ikke noe respekt for.

Anonymkode: 8cda7...287

Skrevet

Gratulerer med en (trolig) liten guttetass 💙 Han vil nok gjøre deg stolt og veldig, veldig glad!

Anonymkode: d7212...321

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Så fint å høre. Gratulerer! :)

Anonymkode: a58f4...859

takk😃

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Gratulerer med frisk baby 😍😍

Anonymkode: 06a38...9e9

takk😃

Skrevet

Gratulerer 💙 Har selv tre nydelige gutter og føler meg så heldig! Ønsker meg ikke jente, så selv om noen gjør det, betyr det ikke at alle gjør det altså! Føler at jeg må si det 😃 Vi er alle forskjellige! Jeg sitter med min nyfødte minste gutt og føler jeg har vunnet i livets lotteri 💙💙💙

Anonymkode: c8bc6...552

Skrevet

Med førstemann ønsket jeg meg jente.. og fikk en liten gutt. Andremann ønsket jeg meg en bror til gutten min og fikk ei jente😌

Jeg tror det har noe med hva som føles mest "kjent" for en. Jeg har bare søstre så da "kan jeg jenter", derfor føltes det "unaturlig" at jeg skulle bli guttemamma. Da jeg først hadde fått gutten var det "gutter jeg kunne" og da følte jeg at det ble vanskelig med jente... 

Anonymkode: 7af70...a63

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Med førstemann ønsket jeg meg jente.. og fikk en liten gutt. Andremann ønsket jeg meg en bror til gutten min og fikk ei jente😌

Jeg tror det har noe med hva som føles mest "kjent" for en. Jeg har bare søstre så da "kan jeg jenter", derfor føltes det "unaturlig" at jeg skulle bli guttemamma. Da jeg først hadde fått gutten var det "gutter jeg kunne" og da følte jeg at det ble vanskelig med jente... 

Anonymkode: 7af70...a63

Kanskje! Men jeg har bare brødre og ønsker meg jente 😏

Anonymkode: 8cda7...287

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...