GÃ¥ til innhold

Tenk at slike mennesker har barn?😱

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skogens.blogg.no

En gatemusikant som bor med familien i skogen. Som flykter fra staten, barnevern og A4 samfunn. Han vil ikke jobbe, men penger fra nav det skal han ha. Det er vist ikke noe for han å stå opp etter vekkeklokken.

Han skriver at han ble kreftfri ved hjelp av vegitarkost. Datteren på 4år nekter han å sende til tannlegen da hun ikke skal rette seg etter kommunistens (statens) regler og overvåkning.

Han ville damme ett nytt parti i 2017. Ett pari hvor man ikke jobber med mindre man vil. Man skal ikke skatte og alt skal være gratis. Ok!

Denne bloggen er definitivt noe du ikke har lest før.

Anonymkode: 3650e...f44

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Link?

Anonymkode: a3a14...f1e

Skrevet
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Link?

Anonymkode: a3a14...f1e

Klarer du ikke å skrive inn en adresse i nettleseren selv? Adressen står øverst i innlegget. 

Anonymkode: 5f07d...711

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Klarer du ikke å skrive inn en adresse i nettleseren selv? Adressen står øverst i innlegget. 

Wow, hvor vanskelig hadde det vært å lagt inn linken i stedet for å være nebbete

Anonymkode: 9852a...3f4

Skrevet

Jeg har en del kjennskap til denne karen, vi kommer fra samme by. Han er ganske psyk. 

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Wow, hvor vanskelig hadde det vært å lagt inn linken i stedet for å være nebbete

Nei. Så tafatte folk irriterer meg. 

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei. Så tafatte folk irriterer meg. 

Da er du heller ikke så interessert i svar heller regner jeg med. Jeg er ikke den anonyme som spurte om link. Jeg hadde tenkt å svare deg, men blir så irritert av sånne nebbete svar at jeg ikke gidder.

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Da er du heller ikke så interessert i svar heller regner jeg med. Jeg er ikke den anonyme som spurte om link. Jeg hadde tenkt å svare deg, men blir så irritert av sånne nebbete svar at jeg ikke gidder.

Eh... jeg har ikke bedt om noen svar heller. Ingenting av det jeg har skrevet krever svar heller. Så om du svarer eller ikke er uinteressant for meg. 

Skrevet

Hvorfor gidder du å henge ut psykisk syke folk her om ikke det er for å få tilbakemeldinger på at vi andre synes det er dumt og rart det han driver med?

Om du ikke er ute etter svar er et nettforum feil sted for det du har på hjertet - skaff deg da heller en blogg du kan henge ut folk og være nebbete på. ...og husk: Skru av kommentarfeltet!

Anonymkode: ee695...5ef

Skrevet

Hvorfor gidder du å henge ut psykisk syke folk her om ikke det er for å få tilbakemeldinger på at vi andre synes det er dumt og rart det han driver med?

Om du ikke er ute etter svar er et nettforum feil sted for det du har på hjertet - skaff deg da heller en blogg du kan henge ut folk og være nebbete på. ...og husk: Skru av kommentarfeltet!

Anonymkode: ee695...5ef

For det første: han fyren der klarer fint å henge ut deg selv, det har han aldri hatt problemer med foråsiresånn. 

Fir det andre; det kan virke som om både du og hun andre lengre opp her forveksler meg med HI. på tide å lære seg å lese anonymkoder folkens. 

Skrevet

Etter å ha lest litt ser jeg at han også har litt fornuftig å komme med.

Anonymkode: e7c8b...069

Skrevet

Etter å ha lest litt ser jeg at han også har litt fornuftig å komme med.

Som hva? 😳

Skrevet
28 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Som hva? 😳

20.12.2016

Jeg kan ikke i min villeste fantasi fårestille meg at det kan være sunt for folk å våkne hver morgen av lyden til ei vekkeklokke, reise til jobben trøtt, alle i huset, far og mor, ungene skal først i barnehagen for å få den nødvendige opplæringen i selve livet av noen fremmede voksne og noen allerede Hollywoodskadde barn, di eldre ungene skal på skola for å lære om hva Hitler gjorde for 75 år siden, om amerikanske presidenter, og om Abraham og Mohammed. Familiemedlemmer lever så adskillt fra hverandre at di til slutt ikke er venner lengre, di lever totalt forskjellige liv, og har ikke tid til å snakke sammen lengre.

Jeg har også tro på at det av og til kan være sunt å trekke seg litt tilbake, tilbake fra travel og hektisk hverdag.

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

20.12.2016

Jeg kan ikke i min villeste fantasi fårestille meg at det kan være sunt for folk å våkne hver morgen av lyden til ei vekkeklokke, reise til jobben trøtt, alle i huset, far og mor, ungene skal først i barnehagen for å få den nødvendige opplæringen i selve livet av noen fremmede voksne og noen allerede Hollywoodskadde barn, di eldre ungene skal på skola for å lære om hva Hitler gjorde for 75 år siden, om amerikanske presidenter, og om Abraham og Mohammed. Familiemedlemmer lever så adskillt fra hverandre at di til slutt ikke er venner lengre, di lever totalt forskjellige liv, og har ikke tid til å snakke sammen lengre.

Jeg har også tro på at det av og til kan være sunt å trekke seg litt tilbake, tilbake fra travel og hektisk hverdag.

Sett dette sammen med alt det andre sprøytet hans, så blir det bare sprøyt fra ende til annen. Den fyren er en selvrettferdig, sutrende nisse som mener han har rett til å kreve alle mulige ytelser fra staten når det passer sånn, men overhodet ikke vil bidra til å opprettholde at slike goder finnes. Alt skal se etter hans forgodtbefinnende og på hans forkvaklede premisser. Han mener til og med at han skal ha tilgang til en masse goder uten å faktisk være registrert som norsk statsborger. Han er kort sagt en forbanna egoistisk idiot som burde være mer opptatt av hva han utsetter sine egne barn for, enn å kritisere folk som faktisk sørger for at han kan ga mulighet til å gå på NAV og få nødhjelpen som han får. Frekker enn flatlusa. 

Skrevet

Tråden er moderert for personangrep 

MB, moderator.

Skrevet
10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

https://www.nrk.no/nordland/pa-flukt-fra-barnevernet-1.10955652

Disse menneskene ble jo skrevet mye om i 2013. De skulle jo til Nederland og leve som frimenn. Kjente de igjen med engang du linket. Trassig å se at barnevernet enda ikke har berget ungene fra de. 

Overasket over at de enda er i Norge.

Anonymkode: 6c36d...950

Helt itrolig og tragisk at de ikke har tatt ungene for lengst. Hakkende gale foreldre som snylter på samfunnet, og fratar ungene sine et normalt liv

Skrevet
54 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Sett dette sammen med alt det andre sprøytet hans, så blir det bare sprøyt fra ende til annen. Den fyren er en selvrettferdig, sutrende nisse som mener han har rett til å kreve alle mulige ytelser fra staten når det passer sånn, men overhodet ikke vil bidra til å opprettholde at slike goder finnes. Alt skal se etter hans forgodtbefinnende og på hans forkvaklede premisser. Han mener til og med at han skal ha tilgang til en masse goder uten å faktisk være registrert som norsk statsborger. Han er kort sagt en forbanna egoistisk idiot som burde være mer opptatt av hva han utsetter sine egne barn for, enn å kritisere folk som faktisk sørger for at han kan ga mulighet til å gå på NAV og få nødhjelpen som han får. Frekker enn flatlusa. 

Så du mener at dette er sprøyt fordi at alt annet er sprøyt? Ja, det meste er sprøyt, men faktisk ikke alt. Det må være mulig å være enig i noe, men ikke i alt. Det betyr ikke at jeg synes at han oppfører seg greit og har fornuftige holdninger.

Skrevet
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Så du mener at dette er sprøyt fordi at alt annet er sprøyt? Ja, det meste er sprøyt, men faktisk ikke alt. Det må være mulig å være enig i noe, men ikke i alt. Det betyr ikke at jeg synes at han oppfører seg greit og har fornuftige holdninger.

Nei, jeg mener det er sprøyt uansett. Og jeg mener det blir rart å trekke ut en liten del av denne bloggen uten å sette det i sammenheng med resten av uttalelsene hans, og resten av bloggposten hans. 

Du m gjerne være enig med ham du, det er ditt valg, på samme måte som det er mitt valg å dømme deg for det. 

Skrevet

stakkars små,har ikke et godt liv, de vet jo ikke om de er syke engang, når de ikke går til legen og tannlege og slik, + han skriver veldig dårlig

Anonymkode: a5b8e...27e

Skrevet

"Skola" "Di". Seriøst? Hvis han ikke kan skrive tviler jeg på han ville blitt en særlig habil partileder😳

Anonymkode: 6e28b...bb2

Skrevet

Trist om ikke bv griper inn. I artikkelen skriver han at hans eldste datter får gå på skole hvis hun vil. Med tanke på foreldrene sier det seg selv at han aldri vil tillate barnet dette. Når foreldrene er redd bv også sender de aldri ungen på skole!

hi

Anonymkode: 3650e...f44

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...