Gå til innhold

Snus, menn, svangerskap

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge før en evt graviditet er det anbefalt at menn ikke snuser? 

En mnd med folat før graviditet, er det for lite? 

Anonymkode: 47369...7fe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Menn Ikke snuser, hva har det med din graviditet å gjøre? Men rimming er viktig hvis du prøver å bli gravid

Anonymkode: 539f1...a6d

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hvor lenge før en evt graviditet er det anbefalt at menn ikke snuser? 

En mnd med folat før graviditet, er det for lite? 

Tenker du ifht sædkvaliteten? Leste litt om dette, strides endel om dette! Noen mener et par måneder før, andre mener det ikke er av betydning😏min mann snuser, jeg er likefullt gravid fordet😜

Anonymkode: 27325...0de

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tenker du ifht sædkvaliteten? Leste litt om dette, strides endel om dette! Noen mener et par måneder før, andre mener det ikke er av betydning😏min mann snuser, jeg er likefullt gravid fordet😜

Tenker på sædkvalitet ja😊 ja, regner ikke med det er så problem å bli gravid pågrunn av det, men tenker komplikasjoner.

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Tenker på sædkvalitet ja😊 ja, regner ikke med det er så problem å bli gravid pågrunn av det, men tenker komplikasjoner.

Det går nok helt fint du🤗  og folat, ta det gjennom hele prøvetiden og de 3 første mnd i svangerskapet😄

Skrevet

Har aldri hørt om komplikasjoner i et svangerskap pga far snuste i tiden under befruktning. Tror du kan ta det helt med ro. 

Anonymkode: 6e233...d07

Skrevet

Har ikke tatt folat, skal kjøpe i morgen. tenkte å begynne prøvingen neste mnd, eller bør vi vente til jeg har brukt folat i 3 mnd? 

Skrevet

51 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har ikke tatt folat, skal kjøpe i morgen. tenkte å begynne prøvingen neste mnd, eller bør vi vente til jeg har brukt folat i 3 mnd? 

Opp

Skrevet
1 hour ago, Anonym bruker said:

Bare å starte det. Folattilskudd er en anbefaling. Det hadde gått bra med de fleste uten tilskudd. Men veldig dårlig med noen veldig  få..

Anonymkode: 271bf...e31

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...