Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2017 #1 Skrevet 30. oktober 2017 Hvis du kunne valgt av de tre. Anonymkode: dd8a7...325
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2017 #2 Skrevet 30. oktober 2017 August. Jeg har selv et august-barn og det var en super mnd å få baby i. Samt så er jeg selv desember-barn, og jeg har alltid hatet å ha bursdag da. Anonymkode: e4786...70f
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2017 #3 Skrevet 30. oktober 2017 Begynnelsen av september Har barn i nov og juni. Juni er veldig varmt.. nov er litt kaldt.. september... - bra Anonymkode: 3fed0...b98
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2017 #4 Skrevet 30. oktober 2017 For permisjonens del, så var desember genialt. Da babyen begynte å ønske å titte ut av vogna, var det mai og mildt i været. Babyen krøp ute i hagen hele sommeren, og kunne gå da snøen kom tilbake. Men, det er ikke alltid like enkelt å være minst i klassen, og på idrettslaget. Så sånn sett hadde august vært uendelig mye bedre. Anonymkode: 2819f...071
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2017 #5 Skrevet 30. oktober 2017 August, for å slippe være yngst hele skoletiden. Har selv januar og februarbarn, og har sett hvor greit det er å være eldst i klassen. Har en 16-åring nå, og de har kjørt moped og lett motorsykkel i hele sommer, bortsett fra den ene kompisen som har bursdag i desember og ikke får kjørt før til neste år.... Anonymkode: 2f6bb...06c
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2017 #6 Skrevet 30. oktober 2017 September. Fulle fødeavdelinger i Jul-august gir dårligere oppfølging. Skolestart i august , ikke alltid like stas å være førstemann ut til å ha bursdagsfest. Mindre kleint når man har rukket å bli kjent igjen etter sommerferien. Desember. Litt stress mtp jul. Slippe masse besøk og farting rundt med enten stor mage eller veldig nyfødt. Er de født sept/okt så rekker man å få på plass amming, kroppen heler seg, og babyen får litt immunforsvar Valgte selv å bli gravid så termin var oktober. Helt gull. Anonymkode: d181d...c43
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2017 #7 Skrevet 30. oktober 2017 August. Best å være så gammel som mulig ved skolestart. Har to august-barn selv (uten at det var noe vi hadde planlagt på forhånd - altså hvilken måned de skulle fødes i). Anonymkode: 5f573...1df
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2017 #8 Skrevet 30. oktober 2017 Har 3 september barn. Hatet å gå gravid om sommeren. Har også et desember barn. Kjedelig å være minst i kullet. Skulle jeg valgt nå, hadde jeg valgt april eller mai. Anonymkode: 3c12c...0a9
Optatium Skrevet 30. oktober 2017 #10 Skrevet 30. oktober 2017 For et i lands problem. Men siden vi først er inne på det så får jeg slå et slag for november. Ikke helt yngst, utenfor ferier og det meste.
Fru Banderas Skrevet 30. oktober 2017 #11 Skrevet 30. oktober 2017 September. Praktisk mtp. bursdager - det er ikke gøy å ha bursdag i sommerferien eller rett etter skolestart. Noen uker etterpå, og folk har landet litt, er bra. Dessuten slipper man å ha bursdag midt i julen.
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2017 #12 Skrevet 30. oktober 2017 1 time siden, Fru Banderas skrev: September. Praktisk mtp. bursdager - det er ikke gøy å ha bursdag i sommerferien eller rett etter skolestart. Noen uker etterpå, og folk har landet litt, er bra. Dessuten slipper man å ha bursdag midt i julen. Enig! September er en fin måned å få baby. Men det er ikke nødvendigvis så godt å være høygravid i sommervarmen.... ;-) Anonymkode: 35be8...d79
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2017 #13 Skrevet 30. oktober 2017 2 timer siden, Fru Banderas skrev: September. Praktisk mtp. bursdager - det er ikke gøy å ha bursdag i sommerferien eller rett etter skolestart. Noen uker etterpå, og folk har landet litt, er bra. Dessuten slipper man å ha bursdag midt i julen. Jeg har bursdag i slutten av juni, og synes aldri det har vært noe problem. Av hi sine alternativer ville jeg valgt september, så man kanskje slapp å være først ute med bursdag. Anonymkode: f0208...102
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2017 #14 Skrevet 30. oktober 2017 Ville valgt september. Har barn født i oktober og februar og begge mnd har sine fordeler og ulemper. Personlig syntes jeg det var bedre for min del å gå gravid og føde i oktober. Anonymkode: cf911...ab5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå