Gå til innhold

Hva sover du i?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sommerhalvåret: Pen nattkjole med stropper, blonder og pynt.

Vinterhalvåret: Søte pysjamaser med mønster, pusekatter, kaniner, bamser og liknende 😊

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kun truse hele året..  har jeg feber og er skikkelig dårlig kan jeg slå til med tykk genser og kosebukse og ullsokker 

Anonymkode: 55cf8...490

Skrevet

naken. 

Anonymkode: d45eb...cde

Skrevet

Sov ofte naken før jeg fikk barn. Nå har jeg ei jente som noen ganger kommer inn til oss på natta, i tillegg har jeg en baby jeg ammer i løpet av natta. Sover derfor i truse og t-skjorte. 

Anonymkode: ffbcc...f8d

Skrevet

Litt lang genser og svære ullsokker opp til knærne 🙈 

Anonymkode: d12b6...183

Skrevet

Naken, hele året. Med truse under mensen.

Skrevet

Svære inkontinens truser akkurat nå grunnet kraftig mens. Ellers sover jeg i pysj overdel, naken nedentil slik at underlivet får puste "mellom slaga". 

Anonymkode: 938bd...91e

Skrevet

Topp/singlet oppe og naken nede.  Viktig at dåsa får lufta seg 

Anonymkode: 6f7e5...445

Skrevet

Vanligvis i truse hele året. Nå som jeg er gravid fryser jeg enormt, sover da med en tynn, langermet ulltrøye og vanlig truse. Før jeg sovner har jeg ofte tykke strikkesokker på, men tar de av så fort jeg er varm i beina. 

Anonymkode: ec88a...2ea

Skrevet
10 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg sover i en seng, og på meg har jeg truse.

Anonymkode: 75b92...06c

Tenkte jeg skulle si det samme, sover i senga. I truse og, for så vidt.

Anonymkode: 6297d...e94

Skrevet

Naken. Sommer som vinter. Orker ikke å ha på meg klær i senga. Jeg sover med åpent vindu hele året og om vinteren er det god dundyne, flanellsengetøy og fleecepledd over beinenden. Om jeg sover borte og synes at jeg bør ha på meg noe, så våkner jeg med pysjebuksa krølla opp til knærne og overdelen snurra halvannen gang rundt overkroppen. Bare mas med klær om natta.

Skrevet

Hjemme sover jeg naken. På jobb sover jeg i pysjbukse og singlet. 

Ved mange minusgrader hender det jeg sover i tynn ulltrøye både hjemme og på jobb. Ubehagelig å miste følelsen i frosne armer og skuldre som havner over dyna i søvne. 

Anonymkode: 8b671...679

Skrevet

Jeg sover i senga mi.

Anonymkode: dcb9a...086

Skrevet

Noen ganger i bare bh, noen ganger i bare truse. Ellers naken. Sommer som vinter, aleine eller ikke 😂

Anonymkode: 0a1db...c26

Skrevet

Truse og t-skjorte eller en eller annen pysjamasoverdel. Hater blonder som gnisser og gnukker seg inn overalt, lange nattkjoler som enten ligger i en rull under armene eller en spiral rundt kroppen når man våkner. Kan heller ikke fordra pysjbukser som jobber seg oppover lårene i løpet av natta. Derfor er jeg ytterst kjedelig og lite pyntet nattestid.

Skrevet

Truse og bh.

Anonymkode: eb1f3...25a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...