Gå til innhold

Uforklarige ting, spøkelser?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Da jeg var yngre så jeg en del uforklarlige ting, f.eks en gang i femte klasse, hadde vi en time om synet, så gikk vi inn på musikkrommet, teipet døra og EXIT- skiltet, så det ble helt mørkt. Jeg vet det høres sprøtt ut, men etter en liten stund lyste det ene hjørnet opp, og det så ut som en cheerleader som gikk langs veggen og tok på gitarstrengene så det laget lyd. Jeg ble dritredd og klatret opp i fanget til læreren og gråt. En annen gang hadde vi satt opp viltkameraer i lekeboden, og de slo seg på ca klokken 01.00 hver natt, og det gikk en skygge forbi hver gang. 

Skolen vår var et gammelt sinnsykehus. Nederst i gangen er det en grå dør som aldri blir åpnet, og innemellom så går håndtaken ned og det høres skrapelyder fra innsiden.

Skriv hvis dere har opplevld noe lignende:kari:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ikke akkurat ut som spøkelser, mer som demoner

Anonymkode: 47886...034

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Høres ikke akkurat ut som spøkelser, mer som demoner

Anonymkode: 47886...034

Ja, kanskje du har rett i det

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Høres ikke akkurat ut som spøkelser, mer som demoner

Anonymkode: 47886...034

Jøss. Kan du forklare forskjellen mellom spøkelser og demoner?

Anonymkode: 3d0f6...48d

Skrevet
56 minutter siden, lillforliten skrev:

Ja, kanskje du har rett i det

Fordi at?

Anonymkode: 81ed0...31d

Skrevet
18 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jøss. Kan du forklare forskjellen mellom spøkelser og demoner?

Anonymkode: 3d0f6...48d

Forskjellen? Forskjellen er at demoner finnes, spøkelser ikke.

Anonymkode: 47886...034

Skrevet

Jeg tror det finnes mer mellom himmel og jord. Jeg kan ikke forklare det. Akkurat som de færreste kan. 

Ingen kan si 100% hva som finnes eller ikke finnes. Og hvis jeg var deg, så ville jeg nok også tenkt overnaturlige tanker på slike opplevelser. 

Anonymkode: 876c8...0b7

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Forskjellen? Forskjellen er at demoner finnes, spøkelser ikke.

Anonymkode: 47886...034

Ikke bare sitter du på bevis for at demoner finnes.. men også for at spøkelser/gjenferd ikke finnes..

Jøss..

Anonymkode: 4fc1d...99f

Skrevet

Jeg var nattevakt på et sykehus (tidligere sinnsykehus), hvor kranene noen ganger slo seg på i etasjen over - som sto tom. Det var ordentlig ekkelt, og vi har ingen forklaring. 

 

 

Anonymkode: 7afc1...6e7

Skrevet
På 31.10.2017 den 11.27, Anonym bruker skrev:

Jeg var nattevakt på et sykehus (tidligere sinnsykehus), hvor kranene noen ganger slo seg på i etasjen over - som sto tom. Det var ordentlig ekkelt, og vi har ingen forklaring. 

 

 

Anonymkode: 7afc1...6e7

Skummelt!

Skrevet

Katten min reagerer på noe bak min høyre skulder.. som om noe/noen leker med ham. 

Datteren min reagerte også på noe over min høyre skulder da hun var liten.. som om noen gjorde sånn "titt-titt" lek. Hun lå og stirret lenge på et punkt over skulderen min også begynte hun å le..så stirret hun igjen og begynte etter en stund å le igjen.

Jeg møtte en som fortalte meg at hun kunne se hjelpere og kommunisere med døde. Hun sa uoppfordret at det var en kvinne på min høyre side som fulgte meg. 

Jeg føler at det kan være min mormor, som døde på dåpsdagen til datteren min..

Anonymkode: 4fc1d...99f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...