lillforliten Skrevet 30. oktober 2017 #1 Skrevet 30. oktober 2017 Da jeg var yngre så jeg en del uforklarlige ting, f.eks en gang i femte klasse, hadde vi en time om synet, så gikk vi inn på musikkrommet, teipet døra og EXIT- skiltet, så det ble helt mørkt. Jeg vet det høres sprøtt ut, men etter en liten stund lyste det ene hjørnet opp, og det så ut som en cheerleader som gikk langs veggen og tok på gitarstrengene så det laget lyd. Jeg ble dritredd og klatret opp i fanget til læreren og gråt. En annen gang hadde vi satt opp viltkameraer i lekeboden, og de slo seg på ca klokken 01.00 hver natt, og det gikk en skygge forbi hver gang. Skolen vår var et gammelt sinnsykehus. Nederst i gangen er det en grå dør som aldri blir åpnet, og innemellom så går håndtaken ned og det høres skrapelyder fra innsiden. Skriv hvis dere har opplevld noe lignende
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå