Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2017 #1 Skrevet 30. oktober 2017 Vet det er blodtrykksfall. Ser svart/stjerner, sånn har jeg hatt det "hele livet", men da jeg gikk opp 30 kg så gikk det faktisk OVER. Det kommer med en gang jeg nærmer meg normal vekt Anonymkode: 5dc27...05f
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2017 #2 Skrevet 30. oktober 2017 Og det viktigste: Hvorfor det? Anonymkode: 5dc27...05f
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2017 #3 Skrevet 30. oktober 2017 Jernmangel? Lav Hb? Anonymkode: df91b...32b
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2017 #4 Skrevet 30. oktober 2017 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jernmangel? Lav Hb? Anonymkode: df91b...32b Nei. Ingen av delene, alle blodprøvene er fine. Har tatt endel. Det skjer kun når jeg når en viss vekt. Dvs, går ned en viss vekt. Blir jeg bælfeit, slutter det.... Og, til opplysning, så hadde jeg b-vitaminanemi og jernanemi en gang da jeg var skikkelig feit Men da så jeg ikke svart når jeg reiste meg opp, hmm.. Anonymkode: 5dc27...05f
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2017 #5 Skrevet 30. oktober 2017 Blodtrykksfall kan komme av lavt jernlager og lavt stoffskifte. Sikkert en hel del andre ting også. Da du la på deg kanskje du fikk dekket vitaminer og mineraler du ellers har underskudd av. Ta en utvidet blodprøve og undersøk alt. Anonymkode: ebd11...52d
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2017 #6 Skrevet 30. oktober 2017 33 minutter siden, Anonym bruker skrev: Blodtrykksfall kan komme av lavt jernlager og lavt stoffskifte. Sikkert en hel del andre ting også. Da du la på deg kanskje du fikk dekket vitaminer og mineraler du ellers har underskudd av. Ta en utvidet blodprøve og undersøk alt. Anonymkode: ebd11...52d Jeg har gjort det, stoffskiftet er også bra. Alt er bra. Har tatt 25 glass med blod. "Blodprosenten" er også bra. Hjertet er bra. Er det noe feil med trykket? Blodtrykket er forresten "bra". Men det må jo være noe siden jeg nesten deiser i gulvet når jeg reiser meg. Anonymkode: 5dc27...05f
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2017 #7 Skrevet 30. oktober 2017 Blodtrykket ditt steg vel når du la på deg. Dermed faller det ikke så lavt slik at du blir dårlig. Anonymkode: ee521...4c8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå