Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2017 #1 Skrevet 30. oktober 2017 Jeg går på medisiner for det og har angst for å måle. Kan bli veldig høyt i målesituasjoner. Har vist seg som regel at det synker til normalt etter et par målinger. Nå er det lenge siden jeg har målt og tenker at jeg bør kanskje, 'men da slår angsten inn og jeg begynner å grue meg til å ta kontakt med legen. Har ellers ingen symptomer på at det er høyt. Hvordan er det med dere? Måler dere gjevnelig eller? Anonymkode: 2f8ed...6ba
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2017 #2 Skrevet 30. oktober 2017 Jeg har blodtrykksmåler hjemme. Syns det er veldig greit. Da slipper jeg å "stresse" sånn med det. Pust med magen. Lykke til. Vet hvordan du har det. Er ikke noe kjekt Anonymkode: 8086f...b9f
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2017 #3 Skrevet 30. oktober 2017 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg har blodtrykksmåler hjemme. Syns det er veldig greit. Da slipper jeg å "stresse" sånn med det. Pust med magen. Lykke til. Vet hvordan du har det. Er ikke noe kjekt Anonymkode: 8086f...b9f Skulle ønske jeg kunne ha det, men det funker heller ikke. Får angst av å ha det i hus og blir opptatt av å måle hele tiden 😬 Anonymkode: 2f8ed...6ba
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2017 #4 Skrevet 30. oktober 2017 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Skulle ønske jeg kunne ha det, men det funker heller ikke. Får angst av å ha det i hus og blir opptatt av å måle hele tiden 😬 Anonymkode: 2f8ed...6ba Da må du snakke med legen din om angsten din. Det høres ikke bra ut. Anonymkode: 8086f...b9f
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2017 #5 Skrevet 30. oktober 2017 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Da må du snakke med legen din om angsten din. Det høres ikke bra ut. Anonymkode: 8086f...b9f Snakket med psykolog og til og med prøvd hypnose uten hell. Er ikke så plaget av det så lenge jeg slipper å måle, men man må jo kanskje det inimellom. Vet ikke om jeg skal slå meg til ro dersom jeg ikke har symptomer som hodepinne ol.😏 Anonymkode: 2f8ed...6ba
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2017 #6 Skrevet 30. oktober 2017 10 minutter siden, Anonym bruker skrev: Snakket med psykolog og til og med prøvd hypnose uten hell. Er ikke så plaget av det så lenge jeg slipper å måle, men man må jo kanskje det inimellom. Vet ikke om jeg skal slå meg til ro dersom jeg ikke har symptomer som hodepinne ol.😏 Anonymkode: 2f8ed...6ba Du må følge legens råd og anbefaling. Spør hvor ofte du skal sjekke deg. Lykke til 😊 Anonymkode: 8086f...b9f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå