Gå til innhold

Å få betaling via PayPal

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kan noe om det? Skal selge noe, og tenkte at jeg kunne bruke PayPal. Men jeg blir forvirret av all engelsken. 

Er det sånn at det er kostnadsfritt, men dersom noen gjennomfører et kjøp av meg via PayPal, så får PayPal en viss kommisjon/% av kjøpet? Og det går automatisk, ikke noe jeg trenger å fikle med ang. fakturaer og papirer osv? ja, jeg må ha det inn med teskje.

Anonymkode: dff8e...7e9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe jeg har faktisk brukt paypal i årevis uten å sette meg inn i det der. Jeg vet ikke om de tar en viss andel av det du får inn, det er i såfall så lite at jeg ikke har lagt merke til det. Og ja, det går nok automatisk i såfall, ellers skulle man tro jeg hadde fått purring for lenge siden. :P

Anonymkode: 61d9f...0c9

Skrevet
13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hehe jeg har faktisk brukt paypal i årevis uten å sette meg inn i det der. Jeg vet ikke om de tar en viss andel av det du får inn, det er i såfall så lite at jeg ikke har lagt merke til det. Og ja, det går nok automatisk i såfall, ellers skulle man tro jeg hadde fått purring for lenge siden. :P

Ok ;) Og det er enkelt og greit liksom? 

Skrevet

HI her

Det er 14,7 kroner per 350NOK i gebyrer (dvs 3,4 % av salgspris + 2,8 NOK). 

Skrevet

Det var såpass ja. Da har jeg nok ikke fult så godt med eller bare trodd jeg har fått veldig dårlig kurs. ;) (Har som regel brukt det til betaling til/fra utlandet.)

Og ja, det er veldig enkelt. Jeg har ikke tatt ut pengene da, bare latt de stå på kontoen til neste gang jeg skal betale noe. Du må vel inn på paypal kontoen og bekrefte at du tar imot pengene (jeg har i alle fall måttet det noen ganger), men det er bare ett klikk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...