Gå til innhold

Ville du besøkt dette utestedet?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ei venninne som jobber på et utested. (Skal prøve å gjøre dette kort) 

Du kommer inn døra og det stinker øl, røyk  og svette. Det er vegg til vegg-teppe som er så ødelagt at det i grunn ikke er noe teppe lenger. I konsertlokalet som ikke brukes så ofte et det klissete på gulvet, fortsatt ikke vasket etter konserten forrige måned. Det står igjen halvtomme glass med mugg i. "Kjøkkenet" bak baren er så skittent at det virker som et håpløst prosjekt å få det rent der. Det står oppvask der som burde vært tatt for en uke siden. Kluter og mopper er brune, stive og lukter surt. Blir kvalm bare av tanken på klutene de vasker bord med. 

Han som eier stedet har ansatt blant annet kjæresten sin. Hun har jobbet der i over ti år, men kan fortsatt ikke mikse de enkleste drinker. Veninnen min må ofte jobbe overtid fordi han (og hun) som eier stedet enten forsover seg eller rett og slett ikke orker å jobbe. De er frekke mot både kunder og ansatte. Og nåde den som klager på stedet! 

Jeg har så lyst til å gjøre noe med dette, men vet ikke hva. Kan jeg gjøre noe i det hele tatt? 

Anonymkode: c7e55...77e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lurer på hbor mange som tror de er skikkelig fyllesjuke etter en runde der, men som egentlig bare er forgiftet....

Kontakt mattilsynet. Om de ikke er rett instans kan de nok sende det videre eller hjelpe deg til rett sted.

Anonymkode: 7b154...4ef

Skrevet

Har tenkt på mattilsynet, men vært usikker på hvordan jeg skal gå frem. Finner de ut hvem det er, så tror jeg nok at jeg får litt problemer. 

Hi 

Anonymkode: c7e55...77e

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Har tenkt på mattilsynet, men vært usikker på hvordan jeg skal gå frem. Finner de ut hvem det er, så tror jeg nok at jeg får litt problemer. 

Hi 

Anonymkode: c7e55...77e

Ring Mattilsynet og snakk med de/drøft problemet, uten å oppgi navnet ditt da vel? Si at du er bekymret for folks helse.

Anonymkode: 7f5ee...e5b

Skrevet

Æsj! Har de kunder idet hele tatt? Mattilsynet neste!

Anonymkode: 0d3a4...beb

Skrevet
11 timer siden, Anonym bruker skrev:

Æsj! Har de kunder idet hele tatt? Mattilsynet neste!

Anonymkode: 0d3a4...beb

De har faktisk en god del kunder. Mest stamgjester i helgene. 

Anonymkode: c7e55...77e

Skrevet
10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

De har faktisk en god del kunder. Mest stamgjester i helgene. 

Anonymkode: c7e55...77e

Utrolig! Beskrivelsen din av stedet sier litt om hva slags folk som henger der.

Anonymkode: 0d3a4...beb

Skrevet (endret)

Nei dette utestedet ønsker jeg ikke å besøke.Meld til mattilsynet umiddelbart.Fysj🤢🤢🤢

Endret av Hengebukksvinet
Skrevet

Tror dere virkelig på historien? Det gjør ikke jeg.

Anonymkode: ca6fe...881

Skrevet

Hvorfor tar ikke veninna di ut av oppvaskmaskin etc?

Anonymkode: 80112...406

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor tar ikke veninna di ut av oppvaskmaskin etc?

Anonymkode: 80112...406

Glass som brukes til servering tas i oppvaskmaskin, resten (kopper, asjetter, bestikk osv.) må vaskes opp for hånd. 

Anonymkode: c7e55...77e

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Glass som brukes til servering tas i oppvaskmaskin, resten (kopper, asjetter, bestikk osv.) må vaskes opp for hånd. 

Anonymkode: c7e55...77e

Det er snakk om en pub uten annen matservering enn noe snacks. Så de har kun en oppvaskmaskin til glass som brukes av kunder. Sånn jeg har forstått det i hvert fall. 

Anonymkode: c7e55...77e

Skrevet
5 minutter siden, biiiiiip skrev:

Er dette en brun bule på Grønland?

Nei, det er ikke i Oslo. Men en brun bule er det..

Anonymkode: c7e55...77e

Skrevet
9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er snakk om en pub uten annen matservering enn noe snacks. Så de har kun en oppvaskmaskin til glass som brukes av kunder. Sånn jeg har forstått det i hvert fall. 

Anonymkode: c7e55...77e

Hva bruker de kopper, asjetter og bestikk til hvis de ikke har matservering?

Har du egentlig vært der eller hører du bare på hva venninnen din sier?

Jeg ville sikkert kunne besøkt stedet om festen var bra.

Anonymkode: 26cd8...4cc

Skrevet
12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva bruker de kopper, asjetter og bestikk til hvis de ikke har matservering?

Har du egentlig vært der eller hører du bare på hva venninnen din sier?

Jeg ville sikkert kunne besøkt stedet om festen var bra.

Anonymkode: 26cd8...4cc

De ansatte bruker det hvis de lager seg mat der, og de serverer også litt snacks. 

Ja, jeg har vært der. Har også hjulpet veninnen min å vaske der flere ganger. 

Anonymkode: c7e55...77e

Skrevet

Så lenge det ikke flyr rotter rundt der er det ikke noe farlig, vel! 

Anonymkode: 38a7f...82a

Skrevet
6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Så lenge det ikke flyr rotter rundt der er det ikke noe farlig, vel! 

Anonymkode: 38a7f...82a

Deg om det. Jeg synes det blir litt ekkelt når de kan finne på å vaske bordene med de samme klutene som brukes på doen.

Anonymkode: c7e55...77e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...