Gå til innhold

Spenningshodepine?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ammer konstant på natta, og sover/ dupper av i lite ergonomisk stillinger. Får ikke tatt igjen søvn på dagen. Sliter med muskulære smerter i øvre del av rygg og nakke, samt at jeg er øm i hodebunnen. I blant spenner det i hodet (litt som at håret er samlet litt for stramt i strikk) og jeg har smerter i ulike steder i hodet. 

Høres dette ut som spenningshodepine? Er i tillegg bittelitt kvalm i blant og føler meg generelt sliten og litt kraftløs i kroppen.

Er dette legemat, eller vil det gå deg til? Har aldri hatt slik spenningshodepine før.... 

Anonymkode: 2755d...f85

Videoannonse
Annonse
Skrevet
58 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ammer konstant på natta, og sover/ dupper av i lite ergonomisk stillinger. Får ikke tatt igjen søvn på dagen. Sliter med muskulære smerter i øvre del av rygg og nakke, samt at jeg er øm i hodebunnen. I blant spenner det i hodet (litt som at håret er samlet litt for stramt i strikk) og jeg har smerter i ulike steder i hodet. 

Høres dette ut som spenningshodepine? Er i tillegg bittelitt kvalm i blant og føler meg generelt sliten og litt kraftløs i kroppen.

Er dette legemat, eller vil det gå deg til? Har aldri hatt slik spenningshodepine før.... 

Anonymkode: 2755d...f85

Høres ut som om hodepinen kommer fra nakke/rygg pga feilstilling. Du må prøve å fjerne problemet som gir deg nakkesmerter, og behandle de smertene. Da vil nok hodepinen avta. Jeg får sånn når jeg har ligget forkjært, da kjenner jeg at det strammer seg opp i nakkenm på den ene siden og jeg får hodepine.

Anonymkode: f8349...38b

Skrevet

Ikke for å banne i kirka, men her hadde jeg gikk ungen mme i tillegg. Det er ikke meningen at du skal amme deg syk. Gi heller flaske på kvelden og få deg litt søvn! Det er bedre å være frisk og opplagt enn det her. Kiropraktor eller osteopat kan også anbefales.

Anonymkode: a9728...231

Skrevet

Ta deg en tur til legen for å få sjekket vitaminer og mineraler også etter svangerskapet.

Og så tar du en tur til kiropraktor eller naprapat.

Og begynn å trene slik at du ikke får så fort spenninger.

Anonymkode: f396f...bda

Skrevet

Takk for svar! Hodepinen kjennes som et strekk rundt hodet - som et bånd, på en måte. Er dette typisk spenningshodepine? Har ikke hatt det slik før. 

 

Vi har forresten begynt å gi grøt, men det tar tid å komme opp i en porsjon.....

Anonymkode: 2755d...f85

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Takk for svar! Hodepinen kjennes som et strekk rundt hodet - som et bånd, på en måte. Er dette typisk spenningshodepine? Har ikke hatt det slik før. 

 

Vi har forresten begynt å gi grøt, men det tar tid å komme opp i en porsjon.....

Anonymkode: 2755d...f85

Det høres ut som spenningshodepine og/eller mangel på søvn. Gi mme ved siden av grøten. Hvis du har vært søvnløs i så mange måneder, så er det på tide med litt søvn. 

Anonymkode: a9728...231

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...