Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2017 #1 Skrevet 29. oktober 2017 Vi tenker oss til Florida i vinter og vurderer noen dagers cruise med våre 2 små jenter på 3 og 5 år. Noen som har noen anbefalinger både på båter, ruter eller andre ting? Anonymkode: e9640...5d9
("ᴥ")trollmor.og.♪♫♫trollunge Skrevet 29. oktober 2017 #2 Skrevet 29. oktober 2017 Jeg har dratt ut fra Fort Lauderdale med ei på 9 og en på 2. Det var den beste ferieturen vi har hatt ihvertfall😊 Turen gikk til Jamaica, Cayman island og Haiti. Siste stedet var veldig turistpreget men likevel så storkoste vi oss. Høydepunktet var vel å svømme med delfiner på Cayman Island! Anbefaler cruise når dere reiser med barn for alt er veldig tilrettelagt😊 vi brukte royal Carribean og båten het independence of the sea😉
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2017 #3 Skrevet 29. oktober 2017 Vi har vært flere ganger. Fantastisk ferie med små barn. Anbefaler RCCL. Utrolig god mat. Anonymkode: 53838...3be
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2017 #4 Skrevet 29. oktober 2017 Takk for tips. Er det barneklubber ombord som gjør at man får litt "fri"? Anonymkode: e9640...5d9
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2017 #5 Skrevet 29. oktober 2017 57 minutter siden, Anonym bruker skrev: Takk for tips. Er det barneklubber ombord som gjør at man får litt "fri"? Anonymkode: e9640...5d9 Ja og de er veldig bra men tar ofte ikke barn som fortsatt bruker bleier - bare så du vet. Synes også RCCL er best. Anonymkode: 98e10...134
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2017 #6 Skrevet 29. oktober 2017 Hva med Disney Cruise? Noen som har prøvd det? Ser det er en del dyrere, er det verdt det? Og hvilke havner er de beste hos RCCL? Anonymkode: e9640...5d9
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2017 #7 Skrevet 29. oktober 2017 Barn med bleier får heller ikke bade i basseng, var særdeles upopulært og vanskelig når vi reiste med RCCL med en på 2 og 5. Jeg likte det heller ikke så godt. SYns vi var for mye inne, for mye folk på båten, og jeg er svært kritisk til måter de lønner sine ansatte. Mange av øyene de stopper på er fattige, feks Haiti, og da reiser man til avgrensa områder hvor andre ikke får komme inn. Så lokalbefolkningen tjener nesten ingenting. Anonymkode: 1a6cc...0e4
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2017 #8 Skrevet 29. oktober 2017 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Takk for tips. Er det barneklubber ombord som gjør at man får litt "fri"? Anonymkode: e9640...5d9 Når vi var på cruise i vinter var det barneklubb fra 0700-22 eller 2300. Vi har litt større barn, de var innom barne/ungdomsklubben hvis det var noe artig å gjøre. Feks bake pizza. Anonymkode: 53838...3be
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå