Gå til innhold

Gravid snart? Jeg ser tilbake :-)


Knerten <3

Anbefalte innlegg

Hei hei :-)

Er i 3 pp nå og syklusene er så uregelmessige på antall dager. Denne gangen trodde jeg at jeg var gravid , men mensen kom bare 9 dager etter positiv el test. Har startet med bidro og wild yam nå, som funka sist... Noen som kan se graviditet snart eller er det for sent for meg?(blir snart 37) 

 

Jeg ser gjerne tilbake .

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jo jeg synes jeg ser et barn til. Muligvis en gutt. Men klarer ikke helt å få fatt i tidspunkt for graviditet. Først fikk jeg "november", og så "februar", så det var litt snodig. Eller det kan selvfølgelig bety at du blir gravid i februar og barnet blir født i november. Men innenfor få mnd, burde spiren sitte. Ser generelt at du har fruktbarheten på din side ❤️

 

Du må gjerne se tilbake. Prøver ikke akkurat nå, men alltid fint å vite om man får flere barn. Jeg håper jo det. (Har en sønn fra før). Eller hvis du får opp noe annet generelt, er det også fint. Takk :-) 

11.10.88

Anonymkode: 6398a...035

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.10.2017 den 14.56, Anonym bruker skrev:

Jo jeg synes jeg ser et barn til. Muligvis en gutt. Men klarer ikke helt å få fatt i tidspunkt for graviditet. Først fikk jeg "november", og så "februar", så det var litt snodig. Eller det kan selvfølgelig bety at du blir gravid i februar og barnet blir født i november. Men innenfor få mnd, burde spiren sitte. Ser generelt at du har fruktbarheten på din side ❤️

 

Du må gjerne se tilbake. Prøver ikke akkurat nå, men alltid fint å vite om man får flere barn. Jeg håper jo det. (Har en sønn fra før). Eller hvis du får opp noe annet generelt, er det også fint. Takk :-) 

11.10.88

Anonymkode: 6398a...035

Tusen takk! Blir veldig spennende :-) Positivt det du så hvertfall :-) 

På deg så får jeg opp en gutt til, om et drøyt år eller to. Også får jeg opp en jente lenger fram i tid igjen.

Får også opp nye jobbmuligheter etterhvert. At du ikke er helt tilfreds der du er .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Knerten <3 skrev:

Tusen takk! Blir veldig spennende :-) Positivt det du så hvertfall :-) 

På deg så får jeg opp en gutt til, om et drøyt år eller to. Også får jeg opp en jente lenger fram i tid igjen.

Får også opp nye jobbmuligheter etterhvert. At du ikke er helt tilfreds der du er .

 

Du er muligvis inne på noe. Jeg jobber ikke, jeg studerer. Men jeg er usikker på om jeg er der hvor jeg skal være. Både bosted, forholdet til samboeren min osv.  Vurderer å bryte opp, men tør ikke helt å ta steget. Kanskje det du ser?

Anonymkode: 6398a...035

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...