Gå til innhold

2-3 stk her inne


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ødelegger for alle andre i tråder. Få dere et liv! :)

Anonymkode: 5e247...fa3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ok👯

Anonymkode: 499ab...a90

Skrevet

Hvordan vet du at det er kun 2-3 stykker?

Anonymkode: 33e02...646

Skrevet

Hvordan ødelegger?

Tror det hadde vært særdeles kjedelig, og veldig lite folk her om det ikke var noen som provoserer litt også.

Anonymkode: 90ade...54a

Skrevet

helt enig med anonym hadde vert kjedelig ellers

Anonymkode: a6b95...f13

Skrevet

Eller kanskje du får stikke et annet sted hvis du ikke tåler å være her inne?

Anonymkode: d6024...8e4

Skrevet

Jepp, det er to. 

1. Den kristenfundamentalistiske, ateisthatende abortmotstanderen. 

2. Hun som lager korte og helt fjerne innlegg med ditto svar. 

Anonymkode: abe2b...956

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...