Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2017 #1 Skrevet 29. oktober 2017 Ødelegger for alle andre i tråder. Få dere et liv! Anonymkode: 5e247...fa3
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2017 #3 Skrevet 29. oktober 2017 Hvordan vet du at det er kun 2-3 stykker? Anonymkode: 33e02...646
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2017 #4 Skrevet 29. oktober 2017 Hvordan ødelegger? Tror det hadde vært særdeles kjedelig, og veldig lite folk her om det ikke var noen som provoserer litt også. Anonymkode: 90ade...54a
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2017 #5 Skrevet 29. oktober 2017 helt enig med anonym hadde vert kjedelig ellers Anonymkode: a6b95...f13
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2017 #6 Skrevet 29. oktober 2017 Eller kanskje du får stikke et annet sted hvis du ikke tåler å være her inne? Anonymkode: d6024...8e4
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2017 #7 Skrevet 29. oktober 2017 Jepp, det er to. 1. Den kristenfundamentalistiske, ateisthatende abortmotstanderen. 2. Hun som lager korte og helt fjerne innlegg med ditto svar. Anonymkode: abe2b...956
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå