Gå til innhold

Spå


Gjest He1984

Anbefalte innlegg

Kan noen se når jeg finner kjærligheten? Det er evighet siden nen så på dette og jeg har ikke funnet kjærligheten ennå. 28.05.84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg får opp at du er utålmodig..  Men at du ikke møter noen før til våren. Men da sier d pang:-) en fantastisk fyr.  Lys. Kanskje litt yngre enn deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er single i en lengre periode og det er noen forhold som ikke varer og da du gir deg med å se om det er noen der for deg da gifter du deg

Det reknes med single tilværelse til 5th- 11th 2023

Det er slik at når du venter stenger du chackra 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Naturalgiftedpsychicmedium skrev:

Du er single i en lengre periode og det er noen forhold som ikke varer og da du gir deg med å se om det er noen der for deg da gifter du deg

Det reknes med single tilværelse til 5th- 11th 2023

Det er slik at når du venter stenger du chackra 

 

 

Det høres veldig lenge ut til. Jeg må da kunne finne kjærligheten etter over 10 år som singel, ikke etter 16-år som singel? 

Endret av He1984
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvem er min kjærlighet? Hvordan ser han ut, har jeg møtt han før, isåfall når og hvor? Er han nært meg nå? Kan du hjelpe meg å forstå hvem han er? F: 28.05.84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes det noe som har rundet 30 år som er singel? Jeg føler meg så fortapt, det er jo ingen som søker dame! Ingen har vist noen interesse. Drømmer om at en tar kontakt med meg. Noen som ser noe. Det hele tatt rundt kjærlighet som kan gi meg litt mer å se frem til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er problemet ditt:

Du spør gjentatte ganger etter navn, hårfarge, høyde, hvordan han ser ut, om det er en du kjenner fra før eller ikke osv. Det er ikke meningen du skal vite disse tingene. Vent og se hva som skjer, og prøv å ikke kontroller hva som kommer. Du kan ikke tvinge frem noe før tiden er inne, og det er veldig veldig viktig å huske! Du ender opp med å stå i veien for din egen skjebne ved å prøve å tvinge tingene frem. Kjærligheten kommer, men akkurat nå så skubber du den faktisk vekk. Du må puste med magen, minne deg selv på at alt skjer til den rette tid, og la skjebnen få skje til sin tid. 

Dette går bra❤️ Men du prøver å kontrollere det for hardt 😊

Anonymkode: 18461...646

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 timer siden, Anonym bruker skrev:

Her er problemet ditt:

Du spør gjentatte ganger etter navn, hårfarge, høyde, hvordan han ser ut, om det er en du kjenner fra før eller ikke osv. Det er ikke meningen du skal vite disse tingene. Vent og se hva som skjer, og prøv å ikke kontroller hva som kommer. Du kan ikke tvinge frem noe før tiden er inne, og det er veldig veldig viktig å huske! Du ender opp med å stå i veien for din egen skjebne ved å prøve å tvinge tingene frem. Kjærligheten kommer, men akkurat nå så skubber du den faktisk vekk. Du må puste med magen, minne deg selv på at alt skjer til den rette tid, og la skjebnen få skje til sin tid. 

Dette går bra❤️ Men du prøver å kontrollere det for hardt 😊

Anonymkode: 18461...646

Tusen takk, dette hjalp veldig, veldig mye! Så gøy med en dom skjønner spørsmålene mine og som svarer på det og ikke svarer noe helt annet. Veldig gøy å få vite noe nytt, som ingen kunne klare å svare!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.11.2017 den 17.56, Gjest He1984 skrev:

Tusen takk, dette hjalp veldig, veldig mye! Så gøy med en dom skjønner spørsmålene mine og som svarer på det og ikke svarer noe helt annet. Veldig gøy å få vite noe nytt, som ingen kunne klare å svare!!

 

Værsågod, og lykke til 😊

Anonymkode: 18461...646

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Får opp en blond mann. Litt krøller. Rødt skjegg. Ca. 178-80 høy. Men utseende er ikke viktig. Du kjenner ham igjen med én gang du treffer ham. Tror han er nederlandsk eller dansk. Ca. 7-8 år eldre enn deg. Jobber innen kommunikasjon/nettavis/film. Kommer til Norge i forbindelse med jobb. Får opp sensommeren18. Dere får det gøy sammen! Lykke til! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...