Gå til innhold

Er det jeg som er følsom her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som type er jeg ganske kjelen og kosete. Så jeg stryker ofte på mannen min og koser med han. Han er ikke så veldig flink til det, og av og til bruker han tommelen til å stryke ganske grovt og hardt på hånden min, når vi leier. Men Thats it. Jeg har mast litt på han noen ganger om han gidder å stryke meg på ryggen og sånn, og da viser han et tydelig "Ah, så slitsomt", før han setter i gang og gjør det hele i sånn 5 min, og så er han sliten. 

Dette smitter også litt over i forspill, og han er særdeles lite kreativ og kosete her heller. Ofte blir det hele veldig mekanisk.

Han er veldig snill og omtenksom ellers. Nå er jeg gravid og slet med kvalme i starten, da stilte han opp med "mat" på sengen og ryddet og alt. 

Nå er jeg ikke dårlig lenger, men kjenner jeg har sånn behov for kos og oppmerksomhet. Men jeg får ingenting! Har spurt han tre ganger om fotmassasje, og da har han gitt meg det. Og han mener liksom at nå har han strukket seg.

i dag tidlig tok jeg det opp, og han la frem at jeg må akseptere at vi er forskjellige og at jeg er flinkere på det enn han. Men, flink og flink. Bør man ikke strekke seg litt? Bare fordi man ikke har naturtalent, så skal man liksom friskrives? Er jeg hysterisk her?

Beklager langt innlegg. Men jeg føler meg liksom litt ensom om dagen..

Anonymkode: da049...814

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er helt likt hjemme hos oss, bare omvendt. Mannen vil kose heeeeele tiden, jeg trenger space og å bygge opp et behov.

Masingen, konstante klåingen og legge opp til å snakke om det i tide og utide (gjerne 01.00 når jeg er trøtt, eller tidlig en fridag når jeg endelig kunne sove uten vekkerklokke) er den største turn off ever.

Vi har vært sammen i en haug av år, det er ikke mulig å være på hverandre hele tiden. Iallfall ikke i min verden.

Så jeg skjønner virkelig mannen din 😄

Anonymkode: 325e3...84e

Skrevet

Jeg skjønner og mannendin.Jeg hadde fått helt klaus og prestasjonsangst.Og jo mer jeg hadde blitt mast på, jo mer hadde jeg trukket meg vekk

Anonymkode: 05b25...c65

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Det er helt likt hjemme hos oss, bare omvendt. Mannen vil kose heeeeele tiden, jeg trenger space og å bygge opp et behov.

Masingen, konstante klåingen og legge opp til å snakke om det i tide og utide (gjerne 01.00 når jeg er trøtt, eller tidlig en fridag når jeg endelig kunne sove uten vekkerklokke) er den største turn off ever.

Vi har vært sammen i en haug av år, det er ikke mulig å være på hverandre hele tiden. Iallfall ikke i min verden.

Så jeg skjønner virkelig mannen din 😄

Nei, forstår godt at man ikke kan være på hverandre hele tiden. Men hadde det vært opp til mannen min, så hadde det blitt aldri.

Skrevet

Jeg tenker du er overfølsom. Vi er alle forskjellige og mannen din er vel ikke av den kosete typen. Har han andre fine kvaliteter? Fokuser på de. Det har ingen hensikt å mase masse på han. Da blir det bare mekanisk for han.

Anonymkode: cc141...6a0

Skrevet

Jeg er også den typen som kveles av for mye kroppskontakt og sorry, men å massere andre sine føtter? Ehh, nei takk.

Jeg kan godt klemme nå og da, holde litt i hånda og ha sex, men ellers trenger jeg lite kroppslig bekretelse på at jeg er elsket.

Anonymkode: 75ec1...178

Gjest Marge Simpson
Skrevet

Enig med mannen din om at du må akspetere at dere er forskjellig på den fronten. Min mann er veldig kosete av seg av natur og jeg er ikke. Gir han masse oppmerksomhet ellers, bare ikke alltid i form av stryking og massasje osv. Han elsker å bli strøket på, det er det beste han vet. Av og til gjør jeg det av eget initiativ men som oftest fordi han "maser". Jo mer han maser jo mindre har jeg lyst.

Skrevet
14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Som type er jeg ganske kjelen og kosete. Så jeg stryker ofte på mannen min og koser med han. Han er ikke så veldig flink til det, og av og til bruker han tommelen til å stryke ganske grovt og hardt på hånden min, når vi leier. Men Thats it. Jeg har mast litt på han noen ganger om han gidder å stryke meg på ryggen og sånn, og da viser han et tydelig "Ah, så slitsomt", før han setter i gang og gjør det hele i sånn 5 min, og så er han sliten. 

Dette smitter også litt over i forspill, og han er særdeles lite kreativ og kosete her heller. Ofte blir det hele veldig mekanisk.

Han er veldig snill og omtenksom ellers. Nå er jeg gravid og slet med kvalme i starten, da stilte han opp med "mat" på sengen og ryddet og alt. 

Nå er jeg ikke dårlig lenger, men kjenner jeg har sånn behov for kos og oppmerksomhet. Men jeg får ingenting! Har spurt han tre ganger om fotmassasje, og da har han gitt meg det. Og han mener liksom at nå har han strukket seg.

i dag tidlig tok jeg det opp, og han la frem at jeg må akseptere at vi er forskjellige og at jeg er flinkere på det enn han. Men, flink og flink. Bør man ikke strekke seg litt? Bare fordi man ikke har naturtalent, så skal man liksom friskrives? Er jeg hysterisk her?

Beklager langt innlegg. Men jeg føler meg liksom litt ensom om dagen..

Akkurat som her det der. Jeg "maste" litt på å bli klødd på ryggen, få nærhet og kos og litt nakkemassasje. Han kjøpte en sånn nakkemassasjerobot til meg. Lite nærhet fører til avstand i forholdet. Nå tar vi aldri på hverandre mer... 

Anonymkode: 32a39...395

Skrevet

Ååå misunner dere som har kosete menn!!! Min er ikke sånn 😖 Virker som om motsetninger tiltrekker hverandre, hvorfor blir ikke kosete kvinner sammen med kosete menn?!?!? 

Skrevet

Så for dere over her som synes det er masete med kos. Deres opptimale forhold er et forhold uten kos og kroppslig nærhet, avstand i sofaen og i senga? Med et lite knull av og til? For meg er det et vennskap med fordeler, ikke et kjærlighetsforhold. 

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Så for dere over her som synes det er masete med kos. Deres opptimale forhold er et forhold uten kos og kroppslig nærhet, avstand i sofaen og i senga? Med et lite knull av og til? For meg er det et vennskap med fordeler, ikke et kjærlighetsforhold. 

For meg er nærhet den gode samtalen, å le sammen, dele opplevelser, dele tanker, ha fremtidsplaner med, kunne være stille sammen med osv. Og det trenger ikke være "et lite knull" eller som å bo sammen med en venninne, som du så fint skriver selv om man ikke trenger mye fysisk bekreftelse igjennom hverdagen

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

For meg er nærhet den gode samtalen, å le sammen, dele opplevelser, dele tanker, ha fremtidsplaner med, kunne være stille sammen med osv. Og det trenger ikke være "et lite knull" eller som å bo sammen med en venninne, som du så fint skriver selv om man ikke trenger mye fysisk bekreftelse igjennom hverdagen

Men alt det over gjør man jo med en venn? Hva skiller det fra et kjærlighetsforhold?

Gjest Marge Simpson
Skrevet

Nei, vi kysser og klemmer sikkert mer enn mange andre. Det går ikke en dag uten.. Vi lever i et kjærlighetsforhold.

MEN jeg har ikke behov for daglig stryking på ryggen og ellers på kroppen, eller å spoone på natta. Hadde rett og slett fått litt klaus hvis jeg måtte ligge i armene hans hele tiden. Han vil gjerne alt dette. Og jo mer jo bedre for han. 

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men alt det over gjør man jo med en venn? Hva skiller det fra et kjærlighetsforhold?

At vi elsker hverandre, har barn sammen, ser frem til å bli pensjonister sammen, ser hverandre naken hver dag, har sex sammen og at vi bor sammen. Og jeg gjør det også med min beste venn for min mann er min beste venn :hjerte:

Gjest MiffaBlir3Barnsmor
Skrevet

Jeg synes man kan strekke seg litt. Samboeren min er flink til å massere føttene mine, klemme meg og pjuske på meg. Selv er jeg den som det ikke kommer naturlig for. Men jeg vet han liker kos han også så jeg passer på å tenke på det slik at jeg kommer på å stryke han over armen når jeg går forbi han. Gi en klem iblandt om han feks står på kjøkkenet eller stryke han litt på ryggen i sengen. Jeg synes egentlig at å pjuske noen eller massere er ett ork. Men jeg er glad i han og det er "min oppgave" å ta vare på han slik han gjør med meg, derfor prøver jeg å gi tilbake selv om jeg ikke er like flink som han. Jeg synes man forplikter seg til å prøve når man har valgt å leve med noen.

Skrevet
4 minutter siden, Kvinne! skrev:

Nei, vi kysser og klemmer sikkert mer enn mange andre. Det går ikke en dag uten.. Vi lever i et kjærlighetsforhold.

MEN jeg har ikke behov for daglig stryking på ryggen og ellers på kroppen, eller å spoone på natta. Hadde rett og slett fått litt klaus hvis jeg måtte ligge i armene hans hele tiden. Han vil gjerne alt dette. Og jo mer jo bedre for han. 

Men det er jo det jeg mener! Han vil ingen ting. Ikke kysse, ikke klemme, ikke noen ting. Jeg tar også initiativ til sex av og til. Sånn 2 ggr i mnd. Men det er også så mange ganger vi har sex.

Gjest Marge Simpson
Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men det er jo det jeg mener! Han vil ingen ting. Ikke kysse, ikke klemme, ikke noen ting. Jeg tar også initiativ til sex av og til. Sånn 2 ggr i mnd. Men det er også så mange ganger vi har sex.

Ingen kyssing eller klemming? Det blir nitrist. Har levd i et sånt forhold og aldri igjen. Endte opp med å føle meg verdiløs og slet med lav selvtillit.

I et forhold skal man gi og ta. Synes ikke du kan forvente like mye kos tilbake når du selv er en veldig kjærlig og kosete person, men han må gi litt av seg selv han også. Med dette mener jeg stryking, massasje osv. Det er viktig med intimitet I et forhold.  Og der må han bli flinkere til å gi av seg selv. 

Veldig synd at du må mase deg til litt kos, spesielt når han vet du elsker det. Selvom jeg ikke liker det like mye som han så gjør jeg det fordi han liker det og blir glad av det. 

Skrevet
47 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei, forstår godt at man ikke kan være på hverandre hele tiden. Men hadde det vært opp til mannen min, så hadde det blitt aldri.

Det er fordi masing og sukking dreper den minste lyst fullstendig.

Skrevet

Uff. Du høres både krevende, masete og selvsentrert ut. 

Anonymkode: b5810...3ef

Skrevet

Uff. Du høres både krevende, masete og selvsentrert ut. 

Gjør jeg det? Har vært sammen i 7 år, og har spurt om stryk kanskje 2 ganger og massasje 3 ganger. Det er første gang jeg tar det opp med han.

Du høres bare trist og grå ut.

Skrevet

Sukk.

Enda en som får unge med en partner hun tydeligvis ikke er kompatibel med.

Hvorfor blir dere ikke kjent med mannen før dere flytter sammen med og får unger med de?

Anonymkode: 2b765...a12

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Sukk.

Hvorfor blir dere ikke kjent med mannen før dere flytter sammen med og får unger med de?

Så ekkel du er! Tipper at vårt forhold trumfer de aller fleste forhold. Nå er dette en spesiell situasjon og før jeg blir vrang ovenfor partner med hormoner og mage, så hører jeg om råd.

Mannen og jeg har bodd sammen i 7 år! Og vi er bestevenner og har det dritbra. Men som alle andre, har vi våre ting som vi må jobbe med...

Skrevet

Sukk.

😂😂😂

Så teit 🙈

Anonymkode: db8aa...5ea

Skrevet

Så ekkel du er! Tipper at vårt forhold trumfer de aller fleste forhold. Nå er dette en spesiell situasjon og før jeg blir vrang ovenfor partner med hormoner og mage, så hører jeg om råd.

Mannen og jeg har bodd sammen i 7 år! Og vi er bestevenner og har det dritbra. Men som alle andre, har vi våre ting som vi må jobbe med...

Jeg svarte deg over her. Jeg og mannen har vært sammen i snart 20 år. Tre barn. Og jeg er mye mer kosete enn mannen. Men å tenke slik du gjør nå kunne aldri falle meg inn. 

Skrevet

Nei, uff! Nå blir noen folk bare ekle. Jeg kjenner at det er så unødvendig. Så jeg slutter å følge tråden. Skal gå noen runder med meg selv og kjenne på om det kanskje er hormonene som spiller meg et puss og at jeg krever for mye av han. Takk for råd! ❤️

De andre kommentarene skal jeg bare la prelle av meg. At folk ikke kan holde seg for gode til å spore av saken og gå direkte på personangrep. Jeg kan hvert fall skylde på hormoner, hva kan du skylde på?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...