Anonym10000 Skrevet 29. oktober 2017 #1 Skrevet 29. oktober 2017 Hva syns dere om smokk? hvor lenge kan/må barn bruk det? hva er hensikten med smokk?
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2017 #2 Skrevet 29. oktober 2017 Smokk har vært livredder hos oss x 4. Hensikten er jo å møte sugebehovet til baby og etterhvert går det over til ren trøst. Våre unger har aldri fått leke eller gå rundt med smokk, den har vært forbeholdt søvn, kos og trøst. De sluttet med den mer eller mindre rundt treårsalderen alle sammen. Anonymkode: ae4db...974
februarprins2013 Skrevet 29. oktober 2017 #3 Skrevet 29. oktober 2017 helt greit , en måte og roe ned barnet. min bruke til han var litt over 3,men kun natta, når han sov på dagen og syk etter fylte 1 år trøst, roe. sugebehov
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2017 #4 Skrevet 29. oktober 2017 4 timer siden, Anonym10000 skrev: Hva syns dere om smokk? hvor lenge kan/må barn bruk det? hva er hensikten med smokk? Liker det ikke, ser ikke helt vitsen annet som avlastning for mors såre pupper når ungen er bitteliten. Når ungen nærmer seg ett burde smokken være lagt bort (for lenge siden), da er den bare lyddemper for foreldrene og viser deres latskap i å ikke kunne roe barnet på annet vis. Unger over ett som går rundt med smokk i våken tilstand ser ut som det henger etter i mine øyne. Hva trenger de en smokk til liksom? Sugebehovet er jo ikke der mer. Uvane er det da. Anonymkode: b5f75...56d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå