Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2017 #1 Skrevet 29. oktober 2017 Junior går i en klasse med 9 gutter. Han er førsteklassing. Nå ser det ut til at gutta i stor grad har funnet sine venner, og de er mye to og to. Min har ikke funnet noen bestevenn, og blir da "til overs" i klassen. Det jeg lurer på er om det er vanlig at gutter bytter venner, og at dette kan endre seg gjennom årene? Vi er flinke til invitere med barn hjem, og er et åpent hjem. Anonymkode: 59f91...0d0
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2017 #2 Skrevet 29. oktober 2017 Min gutt er med i en trio. Har vært siden førsteklasse Nå i tredje klasse ser det ut som de utvider til fire Du må ikke gi opp så lett. De fleste gutter har gjerne mer enn én bestevenn Anonymkode: 4cffd...b2e
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2017 #3 Skrevet 29. oktober 2017 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: Min gutt er med i en trio. Har vært siden førsteklasse Nå i tredje klasse ser det ut som de utvider til fire Du må ikke gi opp så lett. De fleste gutter har gjerne mer enn én bestevenn Anonymkode: 4cffd...b2e Takk😰 Anonymkode: 59f91...0d0
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2017 #4 Skrevet 29. oktober 2017 Min har en bestevenn, men de er ofte sammen en hel gjeng. Meld han på fotballtrening.. 😊 Anonymkode: 109ef...29a
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2017 #5 Skrevet 29. oktober 2017 Min gutt går i første klasse. De er 12 gutter. Min gutt går mest alene. Ingen bestevenn. Men han kan leke med alle i klassen gutter som jenter. Tenker det går seg litt til og Anonymkode: 4892b...a78
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2017 #6 Skrevet 29. oktober 2017 Takk for svar. Junior er med på allidrett, henger seg med i lek. Vi skal arrangere Halloween for klassen, har ressurser til å stille opp. Jeg krysset fingrene for at det går seg til😒. Anonymkode: 59f91...0d0
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2017 #7 Skrevet 29. oktober 2017 Min gutt har sin bestevenn i første klasse, leker mye sammen. Skal sies at de var bestevenner i barnehagen også. Men de har med seg andre også, så tror det er litt flytende i første klasse Anonymkode: 4ce9a...904
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå