Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2017 #1 Skrevet 28. oktober 2017 Hei damer! Jeg har et litt teit spørsmål Når vokste magen deres mest i første svangerskap? Min har vokst så mye de to siste ukene (uke 19-21). Det er ikke noe krise, men sliter litt med å "henge med" når kroppen plutselig endrer seg så mye så fort. Lurer derfor på erfaringer og hva jeg kan forvente. Takket for alle svar! Anonymkode: 62f7a...913
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2017 #2 Skrevet 28. oktober 2017 Magen vokste vel aller mest helt på slutten. Husker jeg tenkte mange ganger; "oi, nå er magen diger, den kan jo ikke bli større nå!" men joda, den kunne bli my større Hang ikke med jeg heller, men det gikk bra likevel Anonymkode: 812ca...bd6
Pobie Skrevet 29. oktober 2017 #3 Skrevet 29. oktober 2017 Den vokser merkbart hver uke. Vi tok bilde hver uke. Enkelte uker vokste den mye, og andre lite. Tror den bare vokste gradvis hos meg, husker ikke at den vokste merkbart raskere i midten eller mot slutten. Men husker at den plutselig spratt ut rundt uke 20. Var vel da livmoren kom skikkelig over bekkenet og dermed ble mye større sånn helt plutselig.
Ronaa Skrevet 29. oktober 2017 #4 Skrevet 29. oktober 2017 Etter uke 25 vokste den veldig fort før det kunne man omtrent ikke se jeg var gravid.. Jeg ble aldri veldig stor men på slutten kunne man i det minste se jeg var gravid, det er veldig inviduelt hvor fort magen vokser og hvor store magene blir.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå