Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2017 #1 Skrevet 28. oktober 2017 Hva kan jeg kjøpe i julegave til en jente på 6 år? Elsa og Anna ting var visst plutselig blitt kjeeempe barnslig så der røk gaven jeg egentlig hadde tenkt kjøpe hehe Anonymkode: 73bb1...b5e
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2017 #2 Skrevet 28. oktober 2017 iPad, mobil, slalåmutstyr, konsertbilletter, Disney on ice billetter? Anonymkode: 433f6...16d
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2017 #3 Skrevet 28. oktober 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: iPad, mobil, slalåmutstyr, konsertbilletter, Disney on ice billetter? Anonymkode: 433f6...16d Til en 6-åring? Mobil, konsertbilletter og ipad?? Hi, hva med Lego eller Playmobil, ulike hobbysett, sparkesykkel, rollerblades osv. Hva liker hun å holde på med? Anonymkode: ddc1d...4c6
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2017 #4 Skrevet 28. oktober 2017 Tror ikke søsteren min blir blid hvis tante (meg) kommer med mobil til henne De ønsker å vente med mobilpresset lengst mulig. Ipad fikk hun i fjor jul av foreldrene.Slalåmutstyr har hun også ettersom de har hytte ett sted det pleier å være mye snø. hobbysett hadde hun nok sikkert likt ja Sparksykkel og rollerblades har hun. Anonymkode: 73bb1...b5e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå