Gå til innhold

Hadde jeg et migrene-"anfall"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg våknet imorges med veldig vondt bak øynene. Det var forferdelig rett og slett. Jeg var svimmel og kvalm. Kastet opp og følte meg elendig. Men syntes ikke det virket som omgangssyke, var ikke gæern i magen. Måtte dog bare ligge i senga og sove, klarte ikke annet. Etter noen timer begynte jeg å bli bedre og fikk spist litt. Kvalmen var borte, men jeg hadde fortsatt litt vondt/ var sliten bak øynene. Nå kjenner jeg bare et ubehag og slitenhet i øynene. Som om man er veldig trøtt. Og jeg er selvsagt trøtt etter denne sjauen, men jeg kobler det til den "merkelige" hodepinen jeg hadde tidligere idag. 

Jeg har aldri hatt noe lignende og hadde ikke tenkt på migrene om ikke både moren og søsteren min kalte det for det. Var det virkelig et slags migrene-anfall tror dere? 

Anonymkode: 7f9b8...705

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ligner på et lett migreneanfall som går raskt over.

Anonymkode: e0103...7fc

Skrevet

Hadde du hatt et migreneanfall så hadde ikke du klart å sitte foran skjermen for å si det sånn🙄

Anonymkode: dc7ae...c5f

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hadde du hatt et migreneanfall så hadde ikke du klart å sitte foran skjermen for å si det sånn🙄

Hun er jo ferdig med anfallet når hun skriver her🙄.

Anonymkode: ac060...62c

Skrevet
8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

1: Anfallet er over.

2: Migreneanfall er forskjellig fra person til person, anfall til anfall.

Anonymkode: 0243d...84e

Skrevet

Jeg klarer fint å sitte foran PCen når anfallene mine er over, så det utelukker ikke at HI har hatt et migreneanfall.

Anonymkode: 4b48c...8e4

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg våknet imorges med veldig vondt bak øynene. Det var forferdelig rett og slett. Jeg var svimmel og kvalm. Kastet opp og følte meg elendig. Men syntes ikke det virket som omgangssyke, var ikke gæern i magen. Måtte dog bare ligge i senga og sove, klarte ikke annet. Etter noen timer begynte jeg å bli bedre og fikk spist litt. Kvalmen var borte, men jeg hadde fortsatt litt vondt/ var sliten bak øynene. Nå kjenner jeg bare et ubehag og slitenhet i øynene. Som om man er veldig trøtt. Og jeg er selvsagt trøtt etter denne sjauen, men jeg kobler det til den "merkelige" hodepinen jeg hadde tidligere idag. 

Jeg har aldri hatt noe lignende og hadde ikke tenkt på migrene om ikke både moren og søsteren min kalte det for det. Var det virkelig et slags migrene-anfall tror dere? 

Det kan godt ha vært et migreneanfall ja

Anonymkode: 7f5dd...d0b

Skrevet
59 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Dette skrev jeg syv timer etter at jeg begynte såvidt å bli bedre, og kunne spise og drikke litt i alle fall 😆 Men jeg kunne se på tlf mens det sto på. Det var bare fryktelig slitsomt å gjøre det. Samme følelse som når man er ordentlig syk. Jeg klarer jo å se på tlf da, selv om det krever mye energi. 

Uansett, jeg håper selvsagt at dette ikke var migrene og ble vel litt skremt av å høre at det kunne være det. 

Skrevet
24 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Dette skrev jeg syv timer etter at jeg begynte såvidt å bli bedre, og kunne spise og drikke litt i alle fall 😆 Men jeg kunne se på tlf mens det sto på. Det var bare fryktelig slitsomt å gjøre det. Samme følelse som når man er ordentlig syk. Jeg klarer jo å se på tlf da, selv om det krever mye energi. 

Uansett, jeg håper selvsagt at dette ikke var migrene og ble vel litt skremt av å høre at det kunne være det. 

Migrene er jo ikke farlig, så du trenger ikke være redd for at det var det 😊❤ Jeg har i gjennomsnitt 26 migreneanfall i mnd. Kronisk migrene etter bilulykke fot 10 år siden. 

Anonymkode: 2a850...0e9

Skrevet

Jeg har sånn hodepine en gang i blant, har aldri tenkt at det er migrene. Kan også ha veldi gvondt andre steder i hodet slik at jeg kaster opp, men tror ikke jeg har migrene. Noen ganger får man vondt, det betyr ikke at man har noe 

Anonymkode: 44775...595

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...