Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2017 #1 Skrevet 28. oktober 2017 La merke til at kjæresten begynte å følge på insagram ei han har hatt sex med tidligere. Like etterpå begynner hun å følger han der..De var venner på fb for noen år siden og hadde et ''forhold'' like før jeg ble sammen med ham. Hun er nylig blitt singel etter å ha vært i et forhold ei stund.. Fikk en ekkel magefølelse Hva bør jeg gjøre? Bør jeg spørre ham? Anonymkode: c0bc5...01c
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2017 #2 Skrevet 28. oktober 2017 Har de hatt kontakt hele veien? Skjønner det er ekkelt for deg, men du kan jo bare spørre han hvordan det ligger Ann? Har dere to vært sammen lenge forresten? Kjæresten min er også venn på fb med ei han har hatt sex med før vi ble sammen, men det plager meg ikke! Det var jo før vi møttes og før vi ble sammen, og jeg visste jo at han ikke var jomfru da vi møttes😂 tenk som så at det er DEG han er sammen med, DEG han har et forhold til! kan jo hende det er helt uskyldig😊 Anonymkode: a0c8d...26d
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2017 #3 Skrevet 28. oktober 2017 Så vidt jeg vet har de ikke hatt noen kontakt, men hva vet jeg. Han er ikke den som er åpen eller forteller om sånt....Det jeg reagerer på er jo at de nå plutselig følger hverandre, de har aldri gjort det før. I tillegg bor vi nå på samme sted som henne, og hun er jo singel nå. Vi har vært sammen ei stund ja, flere år. Anonymkode: c0bc5...01c
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2017 #4 Skrevet 28. oktober 2017 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Så vidt jeg vet har de ikke hatt noen kontakt, men hva vet jeg. Han er ikke den som er åpen eller forteller om sånt....Det jeg reagerer på er jo at de nå plutselig følger hverandre, de har aldri gjort det før. I tillegg bor vi nå på samme sted som henne, og hun er jo singel nå. Vi har vært sammen ei stund ja, flere år. Anonymkode: c0bc5...01c Da hadde jeg spurt han om det....å han bør åpne seg opp om dette til deg😊 Anonymkode: a0c8d...26d
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2017 #5 Skrevet 28. oktober 2017 Basert på erfaring, så hadde nok blitt bekymret. Anonymkode: 70222...5a1
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2017 #6 Skrevet 28. oktober 2017 Han er sammen med deg.... blås i det. Anonymkode: b815a...267
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2017 #7 Skrevet 28. oktober 2017 Spør han da vel? 😊 Anonymkode: a4d0f...cd8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå