februarprins2013 Skrevet 28. oktober 2017 #1 Skrevet 28. oktober 2017 (endret) jeg tror faktisk han tar Tom, selvom det er hans "bestevenn" der inne. Han har jo sett hvor sterke både Halvor og Kristian er Endret 28. oktober 2017 av Blair Waldorf
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2017 #2 Skrevet 28. oktober 2017 Det gjør han nok, men jeg håper inderlig han ryker uansett hvem han velger. Anonymkode: c5657...0d1
Twintipp Skrevet 28. oktober 2017 #3 Skrevet 28. oktober 2017 Tror Tom jeg og, også sier han noen forvridde ord i et patetisk forsøk på å forklare det bort, noe ala: Æ, valte dæ Tom, for æ VETT at DU ha styrken tel å takle det, DU e den eneste æ se på her inne som en værdig kandidat, og æ har sagt tel dæ Tom, å dæ kan du bekrefte, at æ e INGEN verdig vinner om æ ikkje kan slå den bæste! Så derfor, kun derfor valte æ dæ Tom! Så går naive Tom rett på limpinnen, og nesten takker Geir, så blunker Geir med øynene som en tics-kandidat for han blir rørt av sin egen apell som Tom kjøpte billigere enn luftboller og ventesuppe!
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2017 #4 Skrevet 28. oktober 2017 16 minutter siden, Twintipp skrev: Tror Tom jeg og, også sier han noen forvridde ord i et patetisk forsøk på å forklare det bort, noe ala: Æ, valte dæ Tom, for æ VETT at DU ha styrken tel å takle det, DU e den eneste æ se på her inne som en værdig kandidat, og æ har sagt tel dæ Tom, å dæ kan du bekrefte, at æ e INGEN verdig vinner om æ ikkje kan slå den bæste! Så derfor, kun derfor valte æ dæ Tom! Så går naive Tom rett på limpinnen, og nesten takker Geir, så blunker Geir med øynene som en tics-kandidat for han blir rørt av sin egen apell som Tom kjøpte billigere enn luftboller og ventesuppe! 😂😂😂😂😂 For en glimrende oppsummering 😁 Må si jeg har sansen for Tom da 😀 Anonymkode: aef02...c72
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2017 #5 Skrevet 28. oktober 2017 3 timer siden, Anonym bruker skrev: 😂😂😂😂😂 For en glimrende oppsummering 😁 Må si jeg har sansen for Tom da 😀 Anonymkode: aef02...c72 Haha, artig oppsummering 😂 Anonymkode: acc6c...f8c
februarprins2013 Skrevet 29. oktober 2017 Forfatter #6 Skrevet 29. oktober 2017 21 timer siden, Twintipp skrev: Tror Tom jeg og, også sier han noen forvridde ord i et patetisk forsøk på å forklare det bort, noe ala: Æ, valte dæ Tom, for æ VETT at DU ha styrken tel å takle det, DU e den eneste æ se på her inne som en værdig kandidat, og æ har sagt tel dæ Tom, å dæ kan du bekrefte, at æ e INGEN verdig vinner om æ ikkje kan slå den bæste! Så derfor, kun derfor valte æ dæ Tom! Så går naive Tom rett på limpinnen, og nesten takker Geir, så blunker Geir med øynene som en tics-kandidat for han blir rørt av sin egen apell som Tom kjøpte billigere enn luftboller og ventesuppe! haha så sykt bra, høres veldig ut som geir ja..
februarprins2013 Skrevet 29. oktober 2017 Forfatter #7 Skrevet 29. oktober 2017 22 timer siden, Anonym bruker skrev: Det gjør han nok, men jeg håper inderlig han ryker uansett hvem han velger. Anonymkode: c5657...0d1 jeg håper også han ryker, sikker en bra fyr,men så slitsom med alt det kristendom greiene, han har null sjans mot både kristian og halvor tror jeg, i og med de kan velge gren også
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2017 #8 Skrevet 29. oktober 2017 21 timer siden, Twintipp skrev: Tror Tom jeg og, også sier han noen forvridde ord i et patetisk forsøk på å forklare det bort, noe ala: Æ, valte dæ Tom, for æ VETT at DU ha styrken tel å takle det, DU e den eneste æ se på her inne som en værdig kandidat, og æ har sagt tel dæ Tom, å dæ kan du bekrefte, at æ e INGEN verdig vinner om æ ikkje kan slå den bæste! Så derfor, kun derfor valte æ dæ Tom! Så går naive Tom rett på limpinnen, og nesten takker Geir, så blunker Geir med øynene som en tics-kandidat for han blir rørt av sin egen apell som Tom kjøpte billigere enn luftboller og ventesuppe! Haha, høres ut som om du har sett Farmen før Anonymkode: 6c30c...769
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå