Gå til innhold

Hvor mye tjener din mann i året?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så utrolig pussig at alle her tjener super mye! Mens i tråden hvor dere tjener tilsammen virker det da veldig sånn som om alle er hjemmeværende husmødre😂😂 i og med at alle mennene her tjener mer en hele familien tilsammen 

Anonymkode: fc232...5d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Så utrolig pussig at alle her tjener super mye! Mens i tråden hvor dere tjener tilsammen virker det da veldig sånn som om alle er hjemmeværende husmødre😂😂 i og med at alle mennene her tjener mer en hele familien tilsammen 

Anonymkode: fc232...5d8

sikkert bare de som har menn som tjener mest som svarer tenker jeg... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Så utrolig pussig at alle her tjener super mye! Mens i tråden hvor dere tjener tilsammen virker det da veldig sånn som om alle er hjemmeværende husmødre😂😂 i og med at alle mennene her tjener mer en hele familien tilsammen 

Anonymkode: fc232...5d8

Enig, voldsomt så høye lønninger det er her inne😂Tviler på at alle skriver sannheten 

Anonymkode: f00e8...1d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

850 000. Advokat.

HAn kunne lett tjent mer, men velger denne for å ha fritid. Det er det mange advokater som har veldig lite av.

Det er en god inntekt. Jeg tjener 350 000 mindre og har like lang utdanning. Samtidig syns jeg ALT har blitt mye dyrere de siste årene, så når jeg tjener så lite i forhold til utdanning har vi ikke så fryktelig god råd.

Anonymkode: cb1d0...642

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han tjener 300 000 +/-. 

Han er ansatt i vårt a/s. Men har en del goder utenom som gratis bil, telefon, en del klær og lever gratis når han pendler siden a/s'et betaler. 

Vi har helt grei økonomi, jeg er ufør. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Anonym bruker skrev:

Så utrolig pussig at alle her tjener super mye! Mens i tråden hvor dere tjener tilsammen virker det da veldig sånn som om alle er hjemmeværende husmødre😂😂 i og med at alle mennene her tjener mer en hele familien tilsammen 

Anonymkode: fc232...5d8

Tipper at dem som tjener mest svarer, så det blir veldig lite representativt 🙈😅

Anonymkode: a16df...6c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Anonym bruker skrev:

Så utrolig pussig at alle her tjener super mye! Mens i tråden hvor dere tjener tilsammen virker det da veldig sånn som om alle er hjemmeværende husmødre😂😂 i og med at alle mennene her tjener mer en hele familien tilsammen 

Anonymkode: fc232...5d8

Det er helt typisk dib :D Samtidig som det florerer av tråder om dårlig økonomi, sparetråder, hvor er barnetrygda, har bare 500kr igjen denne måneden osv :D

Anonymkode: 9ea5c...30b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Anonym bruker skrev:

 

 

Han er håpløst underbetalt fordi han ikke selv står på for egen lønn. Unge spirrevipper med enklere utdannelse forhandler seg til lønn tilsvarende min manns. Han har høy ansiennitet, han er meget dyktig i jobben sin, og svært samvittighetsfull. Men han mener lønn er noe arbeidsgiver har all myndighet til p bestemme og at man må ta til takke med det man får. Hadde han stått på bare bittelitt, så hadde han kanskje blitt lønnet rettferdig internt i firmaet. Med det enorme ansvaret hann i tillegg har, burde han ha minst 750-800’, da begynner det å likne hva kollegene hans har. 

Anonymkode: 9c1fa...63f

Da er det vel heller de unge spirrevippene som er overbetalt.

Anonymkode: e2068...cb0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Da er det vel heller de unge spirrevippene som er overbetalt.

Anonymkode: e2068...cb0

Det er jo selvfølgelig en side av saken. 

Men seriøst, bør ikke han med LANG ansiennitet og svært viktig kompetanse, i privat næringsliv, ha høyere lønn enn en lektor i offentlig skole? 

Anonymkode: 9c1fa...63f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Det er jo selvfølgelig en side av saken. 

Men seriøst, bør ikke han med LANG ansiennitet og svært viktig kompetanse, i privat næringsliv, ha høyere lønn enn en lektor i offentlig skole? 

Anonymkode: 9c1fa...63f

Nei, hvorfor skulle han ha det? Såfremt lektoren har like lang ansiennitet mv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er jo selvfølgelig en side av saken. 

Men seriøst, bør ikke han med LANG ansiennitet og svært viktig kompetanse, i privat næringsliv, ha høyere lønn enn en lektor i offentlig skole? 

Anonymkode: 9c1fa...63f

Så din mann med 3-årig utdannelse fortjener mer enn en lektor som har minst 5 års høyere utdannelse? Hvorfor synes du det?

Anonymkode: 6ca7a...de8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er jo selvfølgelig en side av saken. 

Men seriøst, bør ikke han med LANG ansiennitet og svært viktig kompetanse, i privat næringsliv, ha høyere lønn enn en lektor i offentlig skole? 

Anonymkode: 9c1fa...63f

Nei, hvorfor burde han ha det? Lektor har lengre utdannelse og

Anonymkode: 9ea5c...30b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er jo selvfølgelig en side av saken. 

Men seriøst, bør ikke han med LANG ansiennitet og svært viktig kompetanse, i privat næringsliv, ha høyere lønn enn en lektor i offentlig skole? 

Anonymkode: 9c1fa...63f

Nei, han burde være langt lavere betalt. En lektor har minst bachelor og mastergrad, pluss PPU. 

Anonymkode: 33ebe...deb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.10.2017 den 10.01, Anonym bruker skrev:

550 000. Har kun fagbrev

Anonymkode: 1e69e...6a9

Må ikke si "kun" fagbrev. Har selv 5års høyere utdannelse, men syns ikke man skal snakke ned om sin utdannelse. Vi trenger dere med fagbrev og på mange måter vil jeg i hvert fall likestille et fagbrev med en masterutdanning. Stå på!

Anonymkode: f00e8...1d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Må ikke si "kun" fagbrev. Har selv 5års høyere utdannelse, men syns ikke man skal snakke ned om sin utdannelse. Vi trenger dere med fagbrev og på mange måter vil jeg i hvert fall likestille et fagbrev med en masterutdanning. Stå på!

Anonymkode: f00e8...1d1

Jeg tror hun mente kun i forhold til årslønna. Ikke at hun snakket ned mannens fagbrev.

Jeg lurer på hvorfor og hvordan du likestiller fagbrev med en mastergrad?

Anonymkode: 775c2...a3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg tror hun mente kun i forhold til årslønna. Ikke at hun snakket ned mannens fagbrev.

Jeg lurer på hvorfor og hvordan du likestiller fagbrev med en mastergrad?

Anonymkode: 775c2...a3e

Uten at jeg vet hvorfor og hva intensjonen til denne personen var, så vil jeg tenke at det er snakk om å vise at begge deler er like mye verdt. Vi bruker mye energi i samfunnet på å nå en elitestandard. Men det er ikke plass til at alle kan ha masterutdanning, det ser man også på arbeidsmarkedet. Folk med master ender opp med e-postjobber og stillinger som fint kunne være fylt av folk uten utdanning.

Vi trenger at folk interesserer seg for forskjellige ting! Vi trenger også at folk har fagbrev, bachelor, master, doktor og ingen utdannelse i det hele tatt. 

Anonymkode: a16df...6c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...