Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2017 #1 Skrevet 28. oktober 2017 Vi får hjelp og oppfølging fra helsesøster bup og barnevenet pga dette...men hvordan skal jeg som mamma takle dette på best mulig måte? Vi har tatt praten rundt prevensjon, at det er alt for tidlig å ha sex osv.. men det er virkelig ikke så lett. Sier bare at mange på samme alder har hatt sex. Eg sitter med bakoversveis og lurer.. Er det flere som har opplevd dette?? : (( Eg tror ikke det er det, men trenger å høre litt erfaringer fra andre foreldre som har opplevd lignende ting. Anonymkode: 1aa0a...95b
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2017 #2 Skrevet 28. oktober 2017 Du har blandet inn barnevernet oh helsesøster? I alle dager.. Hvor gammel er barnet? Anonymkode: 9e38b...68c
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2017 #3 Skrevet 28. oktober 2017 Ikke pga det men pga andre ting.. så vi får hjelp hvis det blir aktuelt. 13 Anonymkode: 1aa0a...95b
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2017 #4 Skrevet 28. oktober 2017 Men siden det er "ting" i familien/ rundt dette barnet som krever innblanding av barnevern og bup..... ..da er kanskje det med å bidra til at hun har sex som 13 åring.... Anonymkode: 697b2...9b8
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2017 #5 Skrevet 28. oktober 2017 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ikke pga det men pga andre ting.. så vi får hjelp hvis det blir aktuelt. 13 Anonymkode: 1aa0a...95b Litt missvisende når jeg skrev det lenger opp..: ) men saken er at barnet har snakket med de om dette og vi får hjelp. Men det er andre problemer. Anonymkode: 1aa0a...95b
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2017 #6 Skrevet 28. oktober 2017 Kjenner folk som debuterte i den alderen. Hvorfor hun debuterte har jo større betydning enn når hun debuterte? Ble hun utnyttet, var hun nysgjerrig, var det sammen med en jevnaldrende kjæreste, med en mye eldre, søker hun omsorg/oppmerksomhet, er det "vanlig" i miljøet hun vansker i, osv osv Anonymkode: 77535...128
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå