Gå til innhold

Begynner å bli mer enn betatt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er en fyr jeg har holdt på med siden i vår. Vi har tidligere kun hatt sex stort sett. Men han begynte i sommer med at han skulle kose på meg etter sex osv veldig deilig og gjorde at jeg følte meg mer trygg.

i går var jeg hos han noen timer, vi bare lå sammen i sofaen og så på serie. Hodet mitt på låret hans. Han holdt rundt meg, strøk på meg osv når jeg dro hjem kyssa vi. 

Jeg begynner å bli mer enn betatt av han, liker han veldig godt. Men han har alltid vært veldig klar på at vi kun har uskyldig moro, altså sex. Så nå føler jeg at jeg må avslutte hele fyren før det går helt ille for meg og mine følelser. Men jeg vil ikke miste han sol venn men han har en makt over meg jeg ikke klarer å sette fingeren på. Blir jo helt gele rundt han ......

si at jeg vil klare å holde meg unna?

Anonymkode: 2781f...6fd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Virker for att han er forelsket i deg da. Prat sammen😉 og hvorfor kan dere ikke bli ett par?

Anonymkode: 0848b...2d7

Skrevet
12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Virker for att han er forelsket i deg da. Prat sammen😉 og hvorfor kan dere ikke bli ett par?

Anonymkode: 0848b...2d7

Nei tror ikke han er det, hvorfor tror du det? Nei han har vært så klar på det hele tiden at det kun skal være uskyldig moro, så tørr ikke å spørre om han mener det fortsatt. 

Skrevet

Jeg hadde en slik "venn" i 9mnd. Vi startet som sexpartnere med avtale om å kun være det. Vi skulle aldri inngå noe forhold. Etterhvert merker jeg jo at jeg startet å få følelser for han. Han var en flott fyr, vi snakket om alt og han var fantastisk i senga. 

Han hadde også noen negative sider jeg ikke kunne levd med i ett forhold. Jeg hadde kjent han i noen år å han hadde vært utro mot alle sine kjærester. Jeg hadde vært tilstede å hørt flere av løgnene han kom med da han hang med meg som en venn. På den tiden hadde nok vi hatt oss om det ikke var for meg. Han hadde også ett barn som han ikke hadde kontakt med pga barnets "ustabile" mor. Mor var ustabil men jeg mente at han likevell kunne hatt kontakt med sin sønn om han hadde villet. Disse kvalitetene var så negative for meg at jeg aldri kunne vært sammen med han.

en kveld sendte han meg en lang melding om sine følelser for meg og at han ville at vi skulle bli ett par. Da avsluttet jeg hele greia. Ufattelig trist men jeg kunne ikke starte ett forhold med en slik person.

Mitt råd er, er han verdt å satse på så kjør på. Hvis ikke er det best å avslutte alt. Det er vanskelig å fortsette som sexpartnere da den ene vil mer. Du har ikke så mye å tape ved å fortelle om dine følelser.

Anonymkode: e064b...a49

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg hadde en slik "venn" i 9mnd. Vi startet som sexpartnere med avtale om å kun være det. Vi skulle aldri inngå noe forhold. Etterhvert merker jeg jo at jeg startet å få følelser for han. Han var en flott fyr, vi snakket om alt og han var fantastisk i senga. 

Han hadde også noen negative sider jeg ikke kunne levd med i ett forhold. Jeg hadde kjent han i noen år å han hadde vært utro mot alle sine kjærester. Jeg hadde vært tilstede å hørt flere av løgnene han kom med da han hang med meg som en venn. På den tiden hadde nok vi hatt oss om det ikke var for meg. Han hadde også ett barn som han ikke hadde kontakt med pga barnets "ustabile" mor. Mor var ustabil men jeg mente at han likevell kunne hatt kontakt med sin sønn om han hadde villet. Disse kvalitetene var så negative for meg at jeg aldri kunne vært sammen med han.

en kveld sendte han meg en lang melding om sine følelser for meg og at han ville at vi skulle bli ett par. Da avsluttet jeg hele greia. Ufattelig trist men jeg kunne ikke starte ett forhold med en slik person.

Mitt råd er, er han verdt å satse på så kjør på. Hvis ikke er det best å avslutte alt. Det er vanskelig å fortsette som sexpartnere da den ene vil mer. Du har ikke så mye å tape ved å fortelle om dine følelser.

Anonymkode: e064b...a49

Han har ikke barn, det har jeg. 

Eneste dårlige sidene jeg egentlig kommer på er at han er sjenert, bodd lenge alene pg dermed litt «sær» på enkelte ting. Han får perioder på noen dager der han trekker seg litt unna, spesielt når vi har hatt sex. Men litt usikker på hvorfor han gjør det. Men når vi har hatt sex (han er veldig opptatt av at jeg skal ha det godt), så kan vi bare ligge inntil hverandre i laaang tid, der han holder rundt meg, stryker på meg og små kysser på meg. Vi kan prate om absolutt alt og har mye av de samme interessene og møtes ofte offentlig i forskjellige sammenheng men da er vi bare som venner, holder litt avstand osv

Han er som sagt sjenert mens jeg er utadvendt. Han er rolig mens jeg snakker en del. Men han tar meg for den jeg er, selv om han tuller med at jeg aldri er rolig. Men i går var vi bare der. Så på TV, han satte armen sin rundt meg, strøk meg på ryggen og på armen. Helt rolig, behagelig og koselig. Kjente følelsen når jeg dro at jeg liker han utrolig godt, og vil bruke mer tid sammen med han. Men redd for å miste han som venn hvis jeg forteller det ettersom han har vært så på at det er kun uskyldig moro. 

Han er sykt god i senga, og rå dyktig på å kysse / kline, veltrent og en meget flott fyr. Men han er vist ekstremt kresen, ikke vært i forhold på mange år. Vi har mange felles venner og bekjente, ingen vet om oss eller at vi har holdt på så lenge. Avtalen når vi starta var å holde det hemmelig og som uskyldig moro. Men kjenner at jeg vil mer, på så mange måter. 

Vi er to helt forskjellige personligheter som gjør at vi er i balanse sammen, han blir litt mer utadvendt og jeg mer rolig. 

Skrevet

Slik startet det en gang med meg også....han var tydelig fra starten at han bare ville ha morra, og ikke var ute etter et forhold ! Ettersom månedene gikk så ble jeg forelska....fortvilet situasjon! Så jeg sa jeg ikke ville møtes mer....da snudde han plutselig😂

Jeg hadde barn fra før, han hadde ingen! Som din, var også han singel og hadde vært alene Veldig lenge!

den dag idag, så er vi forlovet og har fått barn sammen❤️

Føler du han er verdt å satse på, DO IT! 

Snakk med han og vær ærlig om hva du føler😄lykke til❤️

Anonymkode: 727c8...aa1

Skrevet

****MORRO , ikke morra🙈****

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Slik startet det en gang med meg også....han var tydelig fra starten at han bare ville ha morra, og ikke var ute etter et forhold ! Ettersom månedene gikk så ble jeg forelska....fortvilet situasjon! Så jeg sa jeg ikke ville møtes mer....da snudde han plutselig😂

Jeg hadde barn fra før, han hadde ingen! Som din, var også han singel og hadde vært alene Veldig lenge!

den dag idag, så er vi forlovet og har fått barn sammen❤️

Føler du han er verdt å satse på, DO IT! 

Snakk med han og vær ærlig om hva du føler😄lykke til❤️

Å så fantastisk ❤️

Men usikker på om han liker meg på den måten. Altså om han tenker noe mer enn bare uskyldig moro. 

Men hjemme hos han, sammen med han får jeg en skikkelig ro inni meg. Føler at jeg kan slappe av, noe som skjer med kroppen og sjela liksom

men har ikke hørt noe fra han siden i går, annet enn at han svarte på en melding bare. Svarer ikke på snap, ikke engang natta snap i går noe han alltid pleier. Men jb leser snap og meldinger med en gang.

her for par uker siden måtte han gi seg når vi holdt på, han fikk den ikke til. Spurte litt og han sa han bare hadde mye å tenke på men var usikker på hva. I går hadde vi ikke sex, bare kyssa når jeg skulle gå. Dro fordi jeg måtte dra, ikke fordi jeg ville. 

Han låser ikke døra når vi har avtalt at jeg skal komme, uavhengig om han er våken eller ikke. Men blir ikke helt klok på han. Er så redd for å si hva jeg føler, redd for at han da avslutter alt og at jeg mister han som venn. Men kvelden i går var så deilig, bare oss to. Helt vanlig i sofaen og så på TV. Ikke noe sex, men ikke bare to venner heller. Var slik følelse jeg gjerne skulle ha hatt hver kveld liksom 

Skrevet

Har så lyst å si noe men hvordan gjøre det på best mulig måte? 

Og hva gjør jeg når jeg blir avvist? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...