Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2017 #1 Skrevet 27. oktober 2017 Hva gjør de for å ikke være det? Anonymkode: 8d9a1...1b4
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2017 #2 Skrevet 27. oktober 2017 Hva mener du med det? Jeg tror JEG er litt kjedelig om dagen. Raller rundt i ammetåke, med ringer under øynene og kun opptatt av hva som skjer hjemme, på hs og i barnehagen. Mannen min er raus, ikke kjedelig <3 Anonymkode: 32316...a72
hysterika Skrevet 27. oktober 2017 #3 Skrevet 27. oktober 2017 Ja, mannen min er litt kjedelig. Han er ikke så lett å snakke med, litt stille. Han er egentlig både kunnskapsrik og belest, men det er likevel ikke så ofte han tar ordet, og han er definitivt ikke den som "gjør festen". Men han er kjekk og snill, en god far, tålmodig, gjør masse husarbeid og lekser med barna, jeg er veldig glad i ham.
moota m storebror&lillebror Skrevet 27. oktober 2017 #4 Skrevet 27. oktober 2017 Ja! Han liker best å sitte i sofaen og holde meg i hånda. Liker ikke å være med på aktiviteter eller arrangementer med verken barna eller meg.
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2017 #5 Skrevet 27. oktober 2017 Er vel bare at jeg får litt lite oppmerksomhet. Han er alltid så sliten. Men orker egene interesser... Anonymkode: 8d9a1...1b4
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2017 #6 Skrevet 27. oktober 2017 Litt kjedelig kanskje. Men det er nok jeg også når jeg tenker meg om så da fortjener vi hverandre. Anonymkode: 939cf...73c
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2017 #7 Skrevet 27. oktober 2017 Nei, han er litt gal, på en positiv måte. Livet med han er en fest, og det har det vært de siste 17 årene. Han har masse ideer, energi og initiativ. Snakker lett med alle, er et naturlig midtpunkt. Og elsker kvelder i sofaen med meg. God kombinasjon. Hadde aldri fått oppleve så mye, spise på de rareste stedene, reist så mye og hatt sex på de mest utenkelige stedene uten han. Henger nok også sammen med stor økonomisk frihet, men også mye personlighet. Anonymkode: 60247...470
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2017 #8 Skrevet 27. oktober 2017 Ja det er han nok i andres øyne men det er jeg også. Jeg har hatt spennende fyr i flere år og det ønsker jeg ikke igjen. Anonymkode: 07427...e03
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2017 #9 Skrevet 27. oktober 2017 Nei, han er interessant og artig. Han liker å finne på ting og utforske og lære nye ting. Vi reiser nye steder, utforsker gøy sex og har store og små prosjekter sammen. Anonymkode: 409ed...3ef
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2017 #10 Skrevet 27. oktober 2017 59 minutter siden, hysterika skrev: Ja, mannen min er litt kjedelig. Han er ikke så lett å snakke med, litt stille. Han er egentlig både kunnskapsrik og belest, men det er likevel ikke så ofte han tar ordet, og han er definitivt ikke den som "gjør festen". Men han er kjekk og snill, en god far, tålmodig, gjør masse husarbeid og lekser med barna, jeg er veldig glad i ham. Høres jo ut som drømmemannen! Anonymkode: 63f33...250
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå