Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2017 #1 Skrevet 27. oktober 2017 Vår 4 mnd. gammel baby våkner en haug med ganger hver natt for tiden, og jeg fullammer, dvs. at jeg har tatt alt av netter i fire måneder. Nå for tiden har jeg ofte litt hodepine, føler meg i blant litt kraftløs i beina og litt småsvimmel ( ikke slik at det gynger, mer uvel). Kan det ha noe med søvnmangel å gjøre eller burde jeg gå til legen? Anonymkode: 8747c...a73
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2017 #2 Skrevet 27. oktober 2017 Søvnmangel og fyllesyke er nesten identisk for meg. I så stor grad at jeg faktisk nå tror det er søvnmangel jeg plagdes av etter kveld på byen. Så ja...hodepine. kvalme, svimmelhet og uvel...kan alle komme av søvnmangel Anonymkode: 116ea...dc0
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2017 #3 Skrevet 27. oktober 2017 Takk for svar! Dette er nummer tre og han er en skikkelig attpåklatt (er 40 år). Jeg tåler kanskje søvnmangel dårligere nå enn for ti år siden? Anonymkode: 8747c...a73
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2017 #4 Skrevet 27. oktober 2017 Jeg blir også sånn. Skjer etter hver eneste nattevakt Anonymkode: a2c7b...a8a
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2017 #5 Skrevet 27. oktober 2017 Samme situasjon her. Nr 3 er 4 mnd, men jeg er bare 32, da. Jeg har fått konsentrasjonsvansker, dårligere finmotorikk, svimmel, kvalm, ustø og dårlig balanse. Det er unntakstilstand nå, og det blir bedre! Kan du sove litt på dagtid? Anonymkode: f9f6d...3d8
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2017 #6 Skrevet 27. oktober 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Samme situasjon her. Nr 3 er 4 mnd, men jeg er bare 32, da. Jeg har fått konsentrasjonsvansker, dårligere finmotorikk, svimmel, kvalm, ustø og dårlig balanse. Det er unntakstilstand nå, og det blir bedre! Kan du sove litt på dagtid? Anonymkode: f9f6d...3d8 Å, så godt å høre at vi er flere! Jeg sliter med å finne tid på dagtid med skolebarn og fritidsaktiviteter som skal følges opp, men jeg burde nok bli flinkere til å la huset flyte og legge meg når de er på skolen....:) Anonymkode: 8747c...a73
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå