Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2017 #1 Skrevet 27. oktober 2017 Har vondt på innsiden av lårene,det stråler litt nedover og sprenger litt...Litt vondt nederst i skambeinet innimellom og når det gjør vondt så gjør det litt vondt å gå,kjennes nesten ut som det låser seg..Men det er altså innsiden av lårene som jeg kjenner best..Noen som har hatt det samme??? Anonymkode: bc3e7...e22
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2017 #2 Skrevet 27. oktober 2017 Gravid? Symfysesmerter? Anonymkode: a6cce...628
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2017 #3 Skrevet 27. oktober 2017 Lurer også på om du er gravid? Jeg hadde det nesten likt i mine to svangerskap. Verst var det i lysken. Derfra strålte det nedover på innsiden av lårene. Det kjentes ut som om jeg hadde sklidd ut i spagat, og strukket noen muskler der. Både jm og lege mente det var bekkenløsning. Forsvant det sekundet ungene var ute. Anonymkode: bd6d3...a87
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2017 #4 Skrevet 28. oktober 2017 Jeg er ikke gravid!!! Heldigvis er det bedre idag etter 2 døgn med vondt...Men har vondt i korsryggen og litt overalt ellers.. Anonymkode: bc3e7...e22
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2017 #5 Skrevet 28. oktober 2017 Jeg har det slik rett før mensen etter mine graviditeter. Det er liksom som om jeg får litt bekkenløsning. Anonymkode: cc530...96e
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2017 #6 Skrevet 29. oktober 2017 Idag er det litt vondt igjen..Men det gjør vondt når jeg masserer på innsiden av lårene og det gjør vondt på skambeinet når jeg klemmer,så spørs om det kommer derifra 🤔 Har akkurat hatt eggløsning... Har fibromyalgi då mulig det er i den forbindelse også... Hi Anonymkode: bc3e7...e22
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå