Gå til innhold

Formue i skattelisten??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har masse gjeld, både på bil og hus, men enda så står jeg med formue i skattelisten, hvordan kan det gå an?

Anonymkode: 22c58...42d

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Vi har masse gjeld, både på bil og hus, men enda så står jeg med formue i skattelisten, hvordan kan det gå an?

Kanskje gjelden er registrert på mannen din?

Anonymkode: 3718a...c67

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kanskje gjelden er registrert på mannen din?

Den kommer alltid på en av oss, men vi skriver jo opp halvparten hver, og uansett så kan vi da ikke gå i pluss? Hva er det som er min formue da liksom?

Skrevet

Nå ser jeg at i år så delte vi ikke på husgjelda, husker ikke hvorfor (kanskje fordi han lå an til baksmell?), men da ble huset og bilen minus billån pluss, altså formue. Vil det si at jeg har skattet av denne formuen fordi jeg ikke skrev halve huslånet på meg, eller skatter de meg og samboer under ett?

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nå ser jeg at i år så delte vi ikke på husgjelda, husker ikke hvorfor (kanskje fordi han lå an til baksmell?), men da ble huset og bilen minus billån pluss, altså formue. Vil det si at jeg har skattet av denne formuen fordi jeg ikke skrev halve huslånet på meg, eller skatter de meg og samboer under ett?

Jeg er gift. Så for oss blir alt delt likt automatisk. Men hvis du bare er samboer blir dere lignet hver for dere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...