Gå til innhold

Fri med lønn på planleggingsdager

Anbefalte innlegg

Skrevet

Andre her inne som får fri med lønn på planleggingsdager (i barnehagen/skolen)? Hva jobber dere med?

Anonymkode: f17e7...4f0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Får ha hjemmekontor med lønn. Altså være tilgjengelig på Mail/telefon og ta meg av rutineoppgaver. Jobber med regnskap. 

Anonymkode: fd629...436

Skrevet

Utrolig generøst av arbeidsgivere som gir det. Virkelig. 

Anonymkode: 1ea2e...817

Skrevet

Hæ? Det er vel ikke vanlig. 5-6 planleggingsdager i året tilsvarer en hel ferieuke. Hvis ikke skole og barnehage samkjører har man fri med betalt to uker i året?

Jeg har masse opparbeidet flexitid, så jeg får alltid fri ved behov. Men det har jeg jobbet inn. 

Mannen tar hjemmekontor hvis han skal være hjemme. 

Anonymkode: 5bc66...5ec

Skrevet

det er ikke vanlig i alle fall

Skrevet

Verken mannen eller jeg får fri med lønn til planleggingsdager...

Skrevet

Nope. Jobber i kommunen. Tar ut avspasering på alt jeg har jobbet inn. Evt feriedager evt søke om fri uten lønn.  Oftest deler jeg også på at når jeg er hjemme har jeg også andres barn. Neste gang har de mitt barn.

Anonymkode: a7377...1e3

Skrevet

Mannen får tre dager med lønn til planleggingsdager. Jobber i staten.

Anonymkode: c3c0d...111

Skrevet

Jeg fikk det når jeg jobbet i staten. 

Nå er jeg arbeidsgiver, og gir ikke ansatte fri med lønn. De får alltid fri da, men de må avspasere.

Anonymkode: d0ec7...5a1

Skrevet

Hvor i staten jobber dere som får dette? Har ikke klart å oppdrive et eneste sted..

Anonymkode: 1b5f6...4ff

Skrevet
39 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Mannen får tre dager med lønn til planleggingsdager. Jobber i staten.

Anonymkode: c3c0d...111

Står det i statens personalhåndbok? Jobbet også i staten, men hatt ikke hørt om fri med lønn..

Anonymkode: 7ae4f...07a

Skrevet

Vi får det. Jobber i staten. Helseforvaltning.

Anonymkode: d2ff8...c1c

Skrevet

Jobber i staten men får ikke fri. Arbeidsgiver har mulighet å gi opptil 10 dager velferdspermisjon, men tror det er ofte avhengig av leder om han godtar planleggingsdager som velferd.

Anonymkode: cc311...2bb

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Står det i statens personalhåndbok? Jobbet også i staten, men hatt ikke hørt om fri med lønn..

Anonymkode: 7ae4f...07a

Nei det står ikke der. 

Jobber også i Staten og mener at man selvsagt ikke skal få fri med lønn til planleggingsdager. 

Anonymkode: 3a77d...a47

Skrevet

Jobber privat i finans, stor organisasjon. Har et visst antall planleggingsdager fri med lønn (husker ikke antallet på stående fot), det er et såkalt ikke-lovpålagt gode som bedriften gir oss. Jeg har inntrykk av at de fleste prøver å jobbe så mye de kan likevel, enten tar med barn på jobb eller har hjemmekontor. 

Anonymkode: ca90f...7f6

Skrevet

Mannen min har opp til fire planleggingsdager fri med lønn hvert år. Jobber i staten. Jeg har kun rett til permisjon uten lønn. Derfor tar han alle planleggingsdagene. Jeg ville bare høre om andre også fikk fri med lønn.

HI 

Anonymkode: f17e7...4f0

Skrevet

Søsteren min får 3 dager med lønn. Hun er advokat.

Anonymkode: f597a...2a0

Skrevet

Får ikke fri med lønn. Avspaserer eller bytter vakter.

Anonymkode: 2a417...b8f

Skrevet

Vi får to eller tre dager i året, husker ikke i farten. Tas fra velferdspermisjonskvoten. Jobber i staten. 

Anonymkode: 0b233...858

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...