Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2017 #1 Skrevet 27. oktober 2017 Jeg synes ikke det ser slik ut, men de siste dagene har det vært veldig ubehagelig og jeg våkner flere ganger hver natt fordi det er ubehagelig. Det er sydd. Anonymkode: 0af84...9ee
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2017 #2 Skrevet 27. oktober 2017 Litt rød i sårkanten øverst der, men ser ikke hovent ut. Er du usikker spør du selvsagt helsepersonell. Hva har sykehuset sagt du må være oppmerksom på? Jeg hadde nok selv avventet. Har du fått beskjed om å rense? Ville selv renset godt og sett om jeg fikk vekk skorper uten å klore på de. Men jeg er ikke helsepersonell altså. Jeg er en avslappet person som forsøker å løse ting selv. Anonymkode: b2e81...e8d
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2017 #3 Skrevet 27. oktober 2017 Har du andre symptomer på betennelse? Har du feber og CRP-stigning? Er det blitt rødt og hovent rundt såret? Kommer det væske fra såret? Jeg synes ikke såret alene ser betent ut, men det kan jo ligge en betennelse under som ikke viser. Du må jo se på hele formen din totalt sett. Anonymkode: 31c5e...dc9
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2017 #4 Skrevet 27. oktober 2017 Klør det? Synes ikke det ser betent ut egentlig, men det ser ut som du kanskje danner litt arrvev? Siden det plager deg og vekker deg, ville jeg tenkt at det er greit å få en lege til å se på det for sikkerhetsskyld. Anonymkode: 8de11...c55
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2017 #5 Skrevet 27. oktober 2017 Sykehuset har ikke sagt så mye. Jeg fikk beskjed om å la det være i fred og at jeg ikke skulle rense. Jeg er ikke spesielt bekymret, har bare stusset litt over at det har gjort såpass vondt de siste dagene. Hver gang jeg gjør noe som berører såret, gjør det ganske vondt. Det væsker ikke og allmenntilstanden min er god. Ville bare høre hva andre tenker. Anonymkode: 0af84...9ee
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2017 #6 Skrevet 27. oktober 2017 Litt stikking, ubehag og kløe er ikke uvanlig når det begynner å gro... Syntes det ser tørt og fint ut. Og du sier du er i god form, det er bra Varme, rødhet, hevelse og smerte er kardinaltegnene på bettenelse, samt væsking/puss. Anonymkode: 4c46b...386
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2017 #8 Skrevet 27. oktober 2017 17 minutter siden, Anonym bruker skrev: Litt stikking, ubehag og kløe er ikke uvanlig når det begynner å gro... Syntes det ser tørt og fint ut. Og du sier du er i god form, det er bra Varme, rødhet, hevelse og smerte er kardinaltegnene på bettenelse, samt væsking/puss. Anonymkode: 4c46b...386 Takk. Er nok ikke noe å bekymre seg for. Det er derimot ganske så vondt, det er derfor jeg våkner. Det er også litt rødt, men ikke hovent. Det går seg nok til. Anonymkode: 0af84...9ee
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2017 #9 Skrevet 27. oktober 2017 Var det selvoppløsende sting? Jeg har blitt operert og sydd med det mange ganger, og uten unntak blir det skikkelig vondt i såret etter stingene har løsnet. Legen tror at stingene på innsiden ikke råtner slik de skal og at kroppen kobberby hardt med å få det bort. De siste gangene jeg ble operert tok jeg stingene selv, og da fikk jeg ikke sånn vondt, bortsett fra i ett sår hvor jeg ikke fikk bort alle stingene. Anonymkode: 18738...1cf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå