Gå til innhold

Vinterdress til 4-åring?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere tatt med vinterdress i barnehagen? Vi bor på Vestlandet så har brukt softshell til nå, men ser de fleste har tatt med vinterdressen. Er det tilbud på noe dress, eller er det noen å anbefale?

Anonymkode: 790ca...cc4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei! Bruker ikke vinterdress i barnehagen for tiden. Er det så kaldt der du bor, da? 
Her er det meldt 8 grader og sol idag... (Østlandet). 

Anonymkode: e7046...fa4

Skrevet

Nei det har vært 10-12 grader i det siste, men må vel ha vinterdress neste mnd.

Anonymkode: 790ca...cc4

Skrevet

Her er det frost på bakken på morgenen, 1-3 grader på dagen. Vi har tatt vinterdressen til barnehagen, men har også softshell så de kan velge på. De varierer det som er under dressen ettersom hvor varmt eller kaldt det er. Har også tatt med ullsokker og vintersko. Jeg bor i Kongsvinger

Skrevet

min bruker forsatt høstdressen med fleece under

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...