Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2017 #1 Skrevet 27. oktober 2017 Har dere tatt med vinterdress i barnehagen? Vi bor på Vestlandet så har brukt softshell til nå, men ser de fleste har tatt med vinterdressen. Er det tilbud på noe dress, eller er det noen å anbefale? Anonymkode: 790ca...cc4
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2017 #2 Skrevet 27. oktober 2017 Nei! Bruker ikke vinterdress i barnehagen for tiden. Er det så kaldt der du bor, da? Her er det meldt 8 grader og sol idag... (Østlandet). Anonymkode: e7046...fa4
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2017 #3 Skrevet 27. oktober 2017 Nei det har vært 10-12 grader i det siste, men må vel ha vinterdress neste mnd. Anonymkode: 790ca...cc4
Salvador Skrevet 27. oktober 2017 #4 Skrevet 27. oktober 2017 Her er det frost på bakken på morgenen, 1-3 grader på dagen. Vi har tatt vinterdressen til barnehagen, men har også softshell så de kan velge på. De varierer det som er under dressen ettersom hvor varmt eller kaldt det er. Har også tatt med ullsokker og vintersko. Jeg bor i Kongsvinger
februarprins2013 Skrevet 27. oktober 2017 #5 Skrevet 27. oktober 2017 min bruker forsatt høstdressen med fleece under
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå