Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2017 #1 Skrevet 26. oktober 2017 Jeg og noen venner diskuterer av alle ting: Hvordan dusjen skal vaskes... Vi er litt halt om halt, jeg pleier å vaske den mens jeg dusjer (vasker over den, for så å dusje selv). Mens noen er like gyldig, mens andre mener dette er totalt feil og ikke hygienisk.. Hvem har rett?! Anonymkode: 3ff86...a91
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2017 #2 Skrevet 26. oktober 2017 Jeg ler litt av vennene dine - hvordan er det uhygienisk å vaske dusjen naken? Hvordan er det uhygienisk å etter å ha vasket dusjen... vel, da en dusj? Jeg gjør begge deler. Er enklere å gjøre det når jeg likevel skal ta en dusj, og i tillegg slipper jeg at det blir sprut av vann på gulvet, kan vaske bedre i noen av krokene bak skyvedøren også. Men innimellom gjør jeg det selv om jeg ikke skal dusje akkurat da, funker fint det også. Vasker veggene først og bunnen/gulvet til slutt. Anonymkode: 68e1e...a5b
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2017 #3 Skrevet 26. oktober 2017 Det er slik jeg gjør det og! Bare jeg tar noen ganger en slik kjøkkensvamp og trør på for å vaske kjapt gulvet (Har noen dager med en rygg som ikke vil samarbeide) Synes det er lettere selv når man først blir litt våt og ta seg en skikkelig vask av meg selv samtidig Anonymkode: 3ff86...a91
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2017 #4 Skrevet 26. oktober 2017 Jeg har aldri vasket dusjen mens jeg dusjer selv. Anonymkode: ba011...083
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2017 #5 Skrevet 27. oktober 2017 Det eneste problemet med å vaske dusjen mens man står nsken inni er at man får disse sterke vaskemidlene på seg, og det kan neppe være bra for huden. Men på den andre siden skylles det jo vekk med en gang om man dusjer etterpå. Anonymkode: b270d...cb6
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2017 #6 Skrevet 27. oktober 2017 Jeg vasker alltid dusjen naken før jeg skal dusje. Anonymkode: d7624...1eb
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2017 #7 Skrevet 27. oktober 2017 Jeg bruker bakepulver, eddik og sunlight når jeg vasker dusjen, og gjør det gjerne naken før/mens jeg dusjer. Anonymkode: 709d1...f60
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2017 #8 Skrevet 27. oktober 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Det eneste problemet med å vaske dusjen mens man står nsken inni er at man får disse sterke vaskemidlene på seg, og det kan neppe være bra for huden. Men på den andre siden skylles det jo vekk med en gang om man dusjer etterpå. Anonymkode: b270d...cb6 Det er vel ikke alle dom bruker sterke vaskemiddel? Har du lest bakpå en slik flaske? Dødninghode, skal ikke pustes inn ig rommet skal luftet godt etterpå står det. jeg bruker enjofiller og innimellom en halv sitron og salt. Blir gullende rent. Ingen sterke såper her. Anonymkode: 9afb1...9d5
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2017 #9 Skrevet 27. oktober 2017 17 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det er vel ikke alle dom bruker sterke vaskemiddel? Har du lest bakpå en slik flaske? Dødninghode, skal ikke pustes inn ig rommet skal luftet godt etterpå står det. jeg bruker enjofiller og innimellom en halv sitron og salt. Blir gullende rent. Ingen sterke såper her. Anonymkode: 9afb1...9d5 Og du går også bare ut fra at jeg gjør det? 🤔 Anonymkode: b270d...cb6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå