Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2017 #1 Skrevet 26. oktober 2017 Og ha munnen lukket? Jeg er kronisk tett i nesa å må alltid puste med munnen ellers får heg ikke nok oksygen. Er det meningen at man skulle kunne puste med kun nesa?  hilsem BuseLaila. Anonymkode: 25aea...cd3
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2017 #2 Skrevet 26. oktober 2017 Ja, det er ingen problem. Anonymkode: ff673...9ef
Gjest Darwinia:-) Skrevet 26. oktober 2017 #3 Skrevet 26. oktober 2017 Ja, det er meningen. Ville fÃ¥tt en lege til Ã¥ se pÃ¥ det. Â
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2017 #4 Skrevet 26. oktober 2017 Ja, normalt så skal man puste gjennom nesen. Jeg kan ikke det, så jeg puster gjennom munnen. Anonymkode: dd939...310
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2017 #5 Skrevet 26. oktober 2017 Jeg kan puste med nesa mens munnen er lukket. Får litt småpanikk hvis jeg er tett og ikke kan puste gjennom nesa. men jeg puster uansett mest gjennom munnen, er er munnpuster Anonymkode: e49d3...12a
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2017 #6 Skrevet 26. oktober 2017 Ja, det kan jeg. Sover stort sett med munnen lukket og da regner jeg med at pustingen skjer gjennom nesa 😄 Anonymkode: adaed...da8
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2017 #7 Skrevet 26. oktober 2017 Jeg puster (bortimot) bare med nesen, og får panikk hvis det ikke er full, åpen passasje. Ja, til og med om natten. Våkner umiddelbart dersom jeg ikke får puste med nesen. Dermed våkner jeg ALDRI med tørr munn. Jeg bruker endel nesespray. Langt mer enn det som er anbefalt, men jeg KAN IKKE være tett i nesen 😅 Anonymkode: b7404...74f
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2017 #8 Skrevet 26. oktober 2017 Har vært hos øre -nese -hals og venter på CT. Vi diskuterer nå operasjon hvis bildene viser at det kan opereres. Opererer på grunnlag av hyppige betennelser.  oi! Må bli en ny hverdag da om jeg kun skal puste via nesa. Her går jeg med konstant åpen munn 😂. Så deilig det må være. Anonymkode: 25aea...cd3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå