Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2017 #1 Skrevet 26. oktober 2017 Hei. Er det noen som jobber i NAV her eller som vet? Jeg er enslig forsørger og har lyst å ta en ferie på noen uker med datteren min før hun begynner på skolen. Jeg er registrert reell arbeidssøker. Vet at man har rett på 6 uker ferie i en 12 måneder periode og jeg har ikke hatt ferie tidligere. Siden jeg er registrert reell arbeidssøker men ikke i aktivitet for øyeblikket, har jeg rett på ferie? Anonymkode: 66e2f...a68
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2017 #2 Skrevet 26. oktober 2017 Blander du kortene? Har du os eller dagpenger? Om du har vært arbeidsledig over 52 uker på dagpenger har du rett på 4 uker ferie. Anonymkode: f86a5...90f
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2017 #3 Skrevet 26. oktober 2017 Jeg mottar overgangsstønad. 11 minutter siden, Anonym bruker skrev: Blander du kortene? Har du os eller dagpenger? Om du har vært arbeidsledig over 52 uker på dagpenger har du rett på 4 uker ferie. Anonymkode: f86a5...90f Anonymkode: 66e2f...a68
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå