Gå til innhold

Se for deg tidenes mest hysteriske gravide dame

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare at hun faktisk hadde grunn til å være hysterisk. Hvilke ting ville du foreslå at hun burde unngå, selv om det kanskje var ekstremt? Hva ville du anbefale henne å gjøre ekstra (f.eks. sjekke antistoffer, stoffskifte etc.)?

Anonymkode: a325f...4d5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde ikke foreslått noe. Bortsett fra å kanskje oppsøke lege eller psykolog? Ville også unngått vedkommende som best jeg kunne 

Anonymkode: 8f93b...9b7

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Hadde ikke foreslått noe. Bortsett fra å kanskje oppsøke lege eller psykolog? Ville også unngått vedkommende som best jeg kunne 

Det var vel ikke helt det jeg spurte om, så da hadde du ikke behøvd å svare 😊

Anonymkode: a325f...4d5

Skrevet

Hvis hun har grunn til bekymring veit hun vel sjøl hva hun bør gjøre og ikke gjøre, da er hun nok under oppfølging. Alt annet som foreslås her er bare å fore hysteriet.

Skrevet
3 minutter siden, sug lut skrev:

Hvis hun har grunn til bekymring veit hun vel sjøl hva hun bør gjøre og ikke gjøre, da er hun nok under oppfølging. Alt annet som foreslås her er bare å fore hysteriet.

Enig i dette

Anonymkode: b6941...732

Skrevet

Spise normalt og sunt, være normalvektig i svangerskapet, ikke røyke/drikke alkohol/snuse, og ikke dyrke hysteriet. 

Anonymkode: 0c72b...2c3

Skrevet
35 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Enig i dette.

Anonymkode: f653c...80c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...