Gå til innhold

Nabo jenta blir 18 år

gutt♥02.04.07♥jente♥18.11.10♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! 😊

Nabojenta blir 18 i mårra, skal ha fest. Kom og ga beskjed nå(mtp bråk) helt Ok for oss😊

de er en super hyggelig familie og nå fikk jeg lyst å kjøpe noe til henne. Kan jeg komme med en vin? Eller er det litt dumt? 

Jeg har ikke mye tid å kjøpe noe, så enten det eller noe godt fra butikken liksom. Ikke tid å kjøpe kinobilletter eller lignende. 

Jeg vil si de er en ganske avslappet gjeng og jeg vet ihvertfall at mor og far liker/drikker vin. 

Men tråkker jeg litt over om jeg gir dattera på 18 vin? Har en god musserende stående, 11%

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville gitt den musserende😊! Tror nok det passer en 18-åring bedre enn en rødvin. Selv kjøpte jeg Fresita (?) på polet til en 18-åring. Så snilt av deg!

Skrevet
2 minutter siden, gutt♥02.04.07♥jente♥18.11.10♥ skrev:

Hei! 😊

Nabojenta blir 18 i mårra, skal ha fest. Kom og ga beskjed nå(mtp bråk) helt Ok for oss😊

de er en super hyggelig familie og nå fikk jeg lyst å kjøpe noe til henne. Kan jeg komme med en vin? Eller er det litt dumt? 

Jeg har ikke mye tid å kjøpe noe, så enten det eller noe godt fra butikken liksom. Ikke tid å kjøpe kinobilletter eller lignende. 

Jeg vil si de er en ganske avslappet gjeng og jeg vet ihvertfall at mor og far liker/drikker vin. 

Men tråkker jeg litt over om jeg gir dattera på 18 vin? Har en god musserende stående, 11%

Jeg synes ikke det er et overtramp. Hun er jo 18 år. Tror jeg fikk 30 vinflasker i 18-årsdagen min, og der var jo ikke sånn at jeg drakk dem alle med en gang! Hun er jo myndig ☺️

Anonymkode: b65fe...b00

Skrevet

Da tror jeg at jeg gjør d!!☺️ Takk for svar. 

Ringer jeg på å gir henne, eller setter utafor med en hilsen fra oss? (Tenker på å ikke forstyrre) 

Eller heller stikke innom litt tidligere? 

Skrevet
4 minutter siden, gutt♥02.04.07♥jente♥18.11.10♥ skrev:

Da tror jeg at jeg gjør d!!☺️ Takk for svar. 

Ringer jeg på å gir henne, eller setter utafor med en hilsen fra oss? (Tenker på å ikke forstyrre) 

Eller heller stikke innom litt tidligere? 

Stikke innom litt tidligere? ☺️ Det er jo koselig da!

Anonymkode: b65fe...b00

Skrevet

Stikk innom før festen :)

Anonymkode: f81bf...3b0

Skrevet

Da gjør jeg d☺️☺️

Takk dere😊

Skrevet

Gi heller gavekort på Polet. Halve moroa når en blir 18 er jo å handle slikt selv. 

Anonymkode: e449f...495

Skrevet

Åh, dette var trivelig lesning i forhold til mye her inne :)

Gi henne vinen du har stående! Ingen vits i å gå å kjøpe noe annet eller gi henne gavekort som noen foreslår her spør du meg. :)

Anonymkode: 44431...74c

Skrevet

Veldig god idé, og hun kommer til å bli kjempeglad. Min sønn fikk musserende av naboen da han fylte 18, og han ble kjempeglad for det :-)

Du bør levere den personlig, da og gratulere og ønske lykke til med festen.

Anonymkode: 09251...400

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...