Gå til innhold

Hvordan holde ut sukkerabstinensene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har levd på et veldig usunt kosthold de to siste årene og det merkes godt på kroppen. Opp litt over ti kilo og orker ingen ting. Er helt avhengig av sjokolade og får nesten ikke i meg skikkelig mat. Trenger råd og hjelp til å få starter et sunnere liv!

Anonymkode: 35dad...0ea

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg startet på lavkarbo og da forsvant sukkersuget.

Anonymkode: 2e275...145

Skrevet

Spis oppkuttete grønnsaker! Gulrøttene reddet meg, bokstavelig talt. Det tilfredstiller behovet for å snackse på noe. Sukkerter, babymais, snacks tomater og paprika er fine alternativer. Ikke begynn å styre med dipp ved siden av, venn deg til den rene smaken. Gi magen et par dager å venne seg høyere fiberinnhold. 

Dette er både et sunt og slankene alternativ 😊

Skrevet

Halve fryste druer er fint å suge på og oppkuttede grønnsaker som hun over nevner

Anonymkode: db67c...fac

Skrevet

Drikk melk.

Anonymkode: 32262...59b

Skrevet

Takk for svar dere! Skal til butikken i morgen å handle inn det jeg trenger for å få et sunnere kosthold. Noen som har tips til hva jeg kan kjøpe? Prøver å google, men jeg blir ikke klok. Man kan visst ikke få i seg noe annet enn vann og grønnsaker 😋

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Takk for svar dere! Skal til butikken i morgen å handle inn det jeg trenger for å få et sunnere kosthold. Noen som har tips til hva jeg kan kjøpe? Prøver å google, men jeg blir ikke klok. Man kan visst ikke få i seg noe annet enn vann og grønnsaker 😋

Masse salat og grønnsaker, kylling og fisk. Ren mat, ingen ferdigprodukter

Anonymkode: db67c...fac

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...