Gå til innhold

Har du hatt/har du kjønnssykdommer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I så fall hvilke?

Anonymkode: d4ef1...95d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klamydia.

En kjæreste dro i militæret og kom hjem på perm med klamydia, og smittet meg...

Anonymkode: 6c4b1...465

Skrevet
18 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Klamydia.

En kjæreste dro i militæret og kom hjem på perm med klamydia, og smittet meg...

Anonymkode: 6c4b1...465

Så kos da! 💩

Anonymkode: 4f599...fdf

Skrevet

Klamydia. 

Mannen smittet meg etter å ha vært utro. Så fant jeg det ut på andre ultralyd etter de tok standard test gangen før. Koselig! :)

Anonymkode: 55ce3...d65

Skrevet

Hadde chlamydia da jeg var 20 år så det er 10 år siden. Da jeg ringte og sa at han hadde smittet meg nektet han for det. 

Anonymkode: 181e3...2d4

Skrevet

Nei, det har jeg aldri hatt.

Anonymkode: 18ba4...072

Skrevet

Har hatt kjønnsvorter og klamydia , i samme slengen så jeg mistenker at det er samme person (han var utro)... tok en ringerunde til et par stykker uansett siden klamydiainfeksjonen ble oppdaget tilfeldig, og jeg kunne ha hatt den en stund ifg legen. 

Dette er nært 20år siden, og jeg lærte leksa mi ;) Ikke hatt noe siden. 

Anonymkode: d06eb...9b7

Skrevet

Hpv. Fikk celkeforandringer og måtte konisere. 

Anonymkode: dda17...8c2

Skrevet

Har herpes. Fikk det sent i tretti årsalderen. Skikkelig pinlig å komme på SOS klinikken sammen med alle nittenåringene... og det var forferdelig vondt!! Var syk i syv uker. Sykemeldt en hel uke. 

Anonymkode: 5fe51...ff8

Skrevet

Æsj, hva driver dere med egentlig? Kjønnssykdommer? Det er bare sykt! Kvalmt! Uhygienisk!

Å få det er som å drite og ikke vaske hendene etterpå. Hvorfor gjør du det, liksom.. hvorfor puler du på en kjæreste du ikke er gift med, som du ikke kjenner godt nok. 

Anonymkode: 07ed1...bbc

Skrevet

Nei, aldri. Har ikke tilfeldig sex.

Anonymkode: ae577...f45

Skrevet
38 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Æsj, hva driver dere med egentlig? Kjønnssykdommer? Det er bare sykt! Kvalmt! Uhygienisk!

Å få det er som å drite og ikke vaske hendene etterpå. Hvorfor gjør du det, liksom.. hvorfor puler du på en kjæreste du ikke er gift med, som du ikke kjenner godt nok. 

Særlig de over her med utro kjærester har vært sykt uhygieniske 🙄 Husk å vaske henda, jenter, så dere ikke får klamydia 😷

Anonymkode: 7e3e8...074

Skrevet
38 minutter siden, Anonym bruker skrev:

😂

...en gang må være den første, vettu. Gifte menn og kvinner kan også ha klamydia. (Kan ligge latent i flere år uten symptomer)

Og nå skal du virkelig få syntes jeg er ekkel...jeg er ikke gift jeg 🙊🙉OG vi bor sammen...OG har to barn (så vi har sex. Med hverandre tilogmed 😉 ). Ikke vært noen kjønnssykdom oss imellom da 🤔

Så jeg tror ikke ekteskap er en kur for kjønnssykdommer altså...🤔😏

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

😂

...en gang må være den første, vettu. Gifte menn og kvinner kan også ha klamydia. (Kan ligge latent i flere år uten symptomer)

Og nå skal du virkelig få syntes jeg er ekkel...jeg er ikke gift jeg 🙊🙉OG vi bor sammen...OG har to barn (så vi har sex. Med hverandre tilogmed 😉 ). Ikke vært noen kjønnssykdom oss imellom da 🤔

Så jeg tror ikke ekteskap er en kur for kjønnssykdommer altså...🤔😏

😂😂😂😂😂

jeg er like ekkel som deg, for jeg bor også sammen med en mann, uten å være gift😱😱😱å vi har 3 barn😱å det var ikke noen jomfrufødsel for å si det sånn, så vi har også sex🤔men vi har ikke kjønnssykdommer da....🤔🤔🤔🤔

Anonymkode: 990c4...7fd

Gjest Darwinia:-)
Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

For et PINLIG forsøk på å provosere. Du trekker det altfor langt. Skal du liksom ha oss til å tro at DU tror at en giftering beskytter mot kjønnsykdommer?😂🤣😉

Skrevet

Klamydia. Fikk det ene etter at kjæresten var utro.

Anonymkode: 01114...2fa

Skrevet

Har herpes tror vi det er. Tror det er noe mannen tok med seg inn i forholdet, men kan likegodt være noe jeg tok med meg inn. Aner ikke hvem som er kilden. Vi oppdaget det ikke så lenge etter at vi ble sammen. (14 år siden) Vi forstod ikke hva det var de første gangene, og unngikk å ha sex når det blomstret, men har klart å smitte hverandre likevel. (vet ikke hvem som hadde det først).

Vi har ikke vært hos lege med det, da det somregel ikke er der lenger når legetimen er. Det er vel heller ingen behandling mot herpes, men opplever at det kommer dersom vi har sex uten at jeg er våt nok, blir litt friksjonssår, og blomstrer i det.

Anonymkode: 16407...96a

Skrevet

Klamydia etter at eksen var utro. Og fikk HPV av en jeg hadde et forhold til. Avsluttet forholdet men ble ikke kvitt de jævla vortene han gav meg så jeg har holdt meg unna menn etter det.. tror jeg kommer til å dø i ensomhet pga jeg aldri blir kvitt vortene..

Anonymkode: e0f18...8ef

Skrevet

Fikk kjønnsvorter for 16 år siden. Kommer tilbake med ujevne mellomrom.

Anonymkode: eea51...3c1

Skrevet
På 27.10.2017 den 15.36, Anonym bruker skrev:

Hpv. Fikk celkeforandringer og måtte konisere. 

Anonymkode: dda17...8c2

Regnes dette som en kjønnssykdom?

Skrevet
9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Klamydia etter at eksen var utro. Og fikk HPV av en jeg hadde et forhold til. Avsluttet forholdet men ble ikke kvitt de jævla vortene han gav meg så jeg har holdt meg unna menn etter det.. tror jeg kommer til å dø i ensomhet pga jeg aldri blir kvitt vortene..

Huff. Så trist . Finnes det ingen middel mot vortene?

Skrevet

Klamydia av exmann som da var utro mens vi var gift. SMART!:kari:

Anonymkode: 2d87f...753

Skrevet

Gubban, ser hvilke typer som flyver rundt med kjønnsykdommer. Horebukker. Alle som var utro dro klamydia med seg hjem. 

Fy søren for noen skitne folk der ute. 

Anonymkode: 6e0ca...d75

Skrevet
14 timer siden, Anonym bruker skrev:

Huff. Så trist . Finnes det ingen middel mot vortene?

Har prøvd det som er uten hell.. hjelper kun å fryse dem bort men det kommer stadig nye ☹

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...