Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2017 #1 Skrevet 26. oktober 2017 Ey, er en relativt uerfaren ung kar som ikke har vært helt bevvist på risikoen ved ubeskyttet sex med folk man ikke kjenner. Har ikke ligget rundt med masse forskjellige jenter, men bekymrer meg fortsatt veldig over den ene hendelsen. Var en jente jeg ble kjent med og snakket med over lengre tid som virket veldig uskyldig, mente hun ikke hadde hatt sex på lenge etc, men det viste seg å være løgn. Hadde sex med hun 2 ganger, og den andre gangen så spurte jeg om hun hadde hatt sex med noen siden forrige gang, og da hadde hun tydeligvis hatt sex med 2 gutter i mellomtiden.. Dette har altså skjedd på en uke, ettersom vi møttes 2 helger på rad. Hun hadde visst hatt sex med 10 forskjellige gutter gjennom tidene, så gudene vet hva slags kjønnssykdommer hun kan ha. Den siste gangen var forrige lørdag, og nå så føler jeg ubehag over hele penishodet. Det er rødt og gjør gjør vondt å presse på, så det gjør også vondt å runke. Testet meg for klamydia og venter på svar, men er dette et normalt symptom dersom har blitt smittet av klamydia? Finner ikke noe om det ihvertfall, så begynner å lure på om det kanskje kan være herpes... Er foreløpig bare rødt og vondt og klemme på, har heldigvis ikke fått noen blemmer eller andre symptomer som er vanlig ved et herpesutbrudd, så er egentlig veldig usikker på hva dette kan være. Håper virkelig det viser seg å være noe ufarlig, og kommer til å være ekstremt forsiktig framover! Hva anbefaler dere å gjøre? Burde jeg vente og se om det blir verre, eller burde jeg bestille en legetime evt herpestest etc, kan det bli større konsekvenser av å vente? Sint på meg selv som ikke tenkte lenger.. Anonymkode: 7b375...78f
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2017 #2 Skrevet 26. oktober 2017 Du kan ikke gjøre annet enn å vente på resultatene. Og for Guds skyld, bruk kondom fremover for å slippe sykdommer og uønskede graviditeter! Anonymkode: a17c1...f06
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2017 #3 Skrevet 26. oktober 2017 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Du kan ikke gjøre annet enn å vente på resultatene. Og for Guds skyld, bruk kondom fremover for å slippe sykdommer og uønskede graviditeter! Anonymkode: a17c1...f06 Trust me, I will. Som du sier så er det ikke så mye jeg får gjort nei, kunne kanskje ha bestilt en legetime + testa meg for herpes, men vet ikke om det er noen vits i å gjøre det, får man herpes så er det vel ikke så mye tvil, og om man har fått det så er det ingenting man kan gjøre for å stoppe det, så å teste seg er vel kanskje litt nytteløst :/ Anonymkode: 7b375...78f
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2017 #4 Skrevet 26. oktober 2017 25 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ey, er en relativt uerfaren ung kar som ikke har vært helt bevvist på risikoen ved ubeskyttet sex med folk man ikke kjenner. Har ikke ligget rundt med masse forskjellige jenter, men bekymrer meg fortsatt veldig over den ene hendelsen. Var en jente jeg ble kjent med og snakket med over lengre tid som virket veldig uskyldig, mente hun ikke hadde hatt sex på lenge etc, men det viste seg å være løgn. Hadde sex med hun 2 ganger, og den andre gangen så spurte jeg om hun hadde hatt sex med noen siden forrige gang, og da hadde hun tydeligvis hatt sex med 2 gutter i mellomtiden.. Dette har altså skjedd på en uke, ettersom vi møttes 2 helger på rad. Hun hadde visst hatt sex med 10 forskjellige gutter gjennom tidene, så gudene vet hva slags kjønnssykdommer hun kan ha. Den siste gangen var forrige lørdag, og nå så føler jeg ubehag over hele penishodet. Det er rødt og gjør gjør vondt å presse på, så det gjør også vondt å runke. Testet meg for klamydia og venter på svar, men er dette et normalt symptom dersom har blitt smittet av klamydia? Finner ikke noe om det ihvertfall, så begynner å lure på om det kanskje kan være herpes... Er foreløpig bare rødt og vondt og klemme på, har heldigvis ikke fått noen blemmer eller andre symptomer som er vanlig ved et herpesutbrudd, så er egentlig veldig usikker på hva dette kan være. Håper virkelig det viser seg å være noe ufarlig, og kommer til å være ekstremt forsiktig framover! Hva anbefaler dere å gjøre? Burde jeg vente og se om det blir verre, eller burde jeg bestille en legetime evt herpestest etc, kan det bli større konsekvenser av å vente? Sint på meg selv som ikke tenkte lenger.. Anonymkode: 7b375...78f Har hatt sex med 10 forskjellige gutter gjennom tidene?? Skal det være en god grunn til å slutshame en dame? Du må nesten ta ansvar for at du ikke bruker kondom, ikke legge skylden over på noen andre. Hvordan i alle dager kan du ha vokst opp i dagens samfunn og være ubesvist om ubeskyttet sex? Ta deg sammen!!!!! Anonymkode: df97a...569
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2017 #5 Skrevet 26. oktober 2017 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Har hatt sex med 10 forskjellige gutter gjennom tidene?? Skal det være en god grunn til å slutshame en dame? Du må nesten ta ansvar for at du ikke bruker kondom, ikke legge skylden over på noen andre. Hvordan i alle dager kan du ha vokst opp i dagens samfunn og være ubesvist om ubeskyttet sex? Ta deg sammen!!!!! Anonymkode: df97a...569 Slutshame? Hun hadde sex med 2 andre fremmede gutter på en uke, og etter første gangen skrev hun at hun var glad for at vi møttes og gledet seg til neste gang, så jeg vet ikke helt jeg.. Legger absolutt ikke skylden på noen andre enn meg selv, får du intrykk av at jeg gjør det? Er selvfølgelig min feil, og jeg skrev også at jeg er sur på meg selv for mitt dumme valg. Anonymkode: 7b375...78f
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2017 #6 Skrevet 26. oktober 2017 Skaff deg en legetime, slutt å ha sex uten kondom (folk får sjekke seg først!) og husk at det er ikke antall partnere som sier noe om ei dame (eller en fyr) har kjønnssykdommer. Dette er en vanlig feiltantgelse blant mange menn. De tror at fordi dama har 5 partnere bak seg, hun var pen og snill så kan hun umulig ha noe sånt. Pen dame kan få kjønnsykdom den aller første gangen hun har sex med maks uflaks. Hun trenger ikke ha symptomer, og vil da smitte videre uten kondom. Dette gjelder ikke bare pene damer. Men alle mennesker... Nå har du vel lært! P.s. ville ikke blitt så imponert om en jeg datet lå med to damer mellom to helger/to ga ger vi møttes... Ikke noe sluttshaming. Man føler seg bare ikke så spesiell! Anonymkode: fde07...734
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2017 #7 Skrevet 26. oktober 2017 Da jeg fikk klamydia som 22-åring hadde jeg hatt to sexpartnere, og han som smittet meg hadde jeg vært sammen med i 3 år! Han var utro i militæret og kom hjem med smitten, som han overførte til meg. Antall partnere har ingenting å si, jeg hadde som sagt hatt to, ikke et eneste ons. Slutt å være naiv, bruk kondom! Bestill time hos lege og sjekk deg. Du kan forresten ha fått en soppinfeksjon.... Anonymkode: 8b026...0a8
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2017 #8 Skrevet 26. oktober 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Slutshame? Hun hadde sex med 2 andre fremmede gutter på en uke, og etter første gangen skrev hun at hun var glad for at vi møttes og gledet seg til neste gang, så jeg vet ikke helt jeg.. Legger absolutt ikke skylden på noen andre enn meg selv, får du intrykk av at jeg gjør det? Er selvfølgelig min feil, og jeg skrev også at jeg er sur på meg selv for mitt dumme valg. Anonymkode: 7b375...78f Det jeg reagerer på er denne setningen: "Hun hadde visst hatt sex med 10 forskjellige gutter gjennom tidene, så gudene vet hva slags kjønnssykdommer hun kan ha" . Det er der du gir utrykk for at hun er løs. Forøvrig så har jeg selv hatt sex med 2 stk. i løpet av en uke, og når man er i bli kjent fasen og ikke forelsket, så kan man fint gjøre dette og fortsatt glede seg til å treffe deg. Hadde hun hatt en vane for 2 stk. i uka, så hadde tallet vært betraktelig høyere enn 10! Du trenger ikke å skamme deg over å ha sex, men det å gjøre det uten kondom er dummest. En graviditet hadde uansett vært værre enn klamydia ;-) Anonymkode: df97a...569
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2017 #9 Skrevet 26. oktober 2017 Du kan dra på en SOS-poliklinikk. Slik har de i alle store byer. Der sjekker de for alt. Anonymkode: b5e72...d1b
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2017 #10 Skrevet 26. oktober 2017 Jeg tenker soppinfeksjon (som forøvrig ikke er en kjønnssykdom). Og du, "hun har hatt seg med 10stk så gudene vet hva slags sykdommer...", er ikke noe bedre en henne. Jeg har hatt sex med minst dobbelt så mange... Vet du den eneste gangen i livet jeg ble smittet av noe, klamydia forøvrig, var når jeg hadde sex med min 2. sexpartner i livet 😏 -Så om hun har hatt en før deg eller 100 har da nada og si på om hun har smittet deg med noe. Vask kølla uten såpe, og ta full screening hos fastlegen. Anonymkode: 8d8a3...65e
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2017 #11 Skrevet 26. oktober 2017 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det jeg reagerer på er denne setningen: "Hun hadde visst hatt sex med 10 forskjellige gutter gjennom tidene, så gudene vet hva slags kjønnssykdommer hun kan ha" . Det er der du gir utrykk for at hun er løs. Forøvrig så har jeg selv hatt sex med 2 stk. i løpet av en uke, og når man er i bli kjent fasen og ikke forelsket, så kan man fint gjøre dette og fortsatt glede seg til å treffe deg. Hadde hun hatt en vane for 2 stk. i uka, så hadde tallet vært betraktelig høyere enn 10! Du trenger ikke å skamme deg over å ha sex, men det å gjøre det uten kondom er dummest. En graviditet hadde uansett vært værre enn klamydia ;-) Anonymkode: df97a...569 Skjønner, var vel kanskje litt dårlig formulert den setningen.. Det jeg blir litt sånn "ehh" av, er nemlig at hun leker så uskyldig og sier at hun ikke har hatt sex med noen på veldig lenge og gleder seg såå mye til å møte meg igjen også har hun liksom sex med 2 andre gutter i mellomtiden. Spiller mindgames. Anonymkode: 7b375...78f
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2017 #12 Skrevet 26. oktober 2017 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg tenker soppinfeksjon (som forøvrig ikke er en kjønnssykdom). Og du, "hun har hatt seg med 10stk så gudene vet hva slags sykdommer...", er ikke noe bedre en henne. Jeg har hatt sex med minst dobbelt så mange... Vet du den eneste gangen i livet jeg ble smittet av noe, klamydia forøvrig, var når jeg hadde sex med min 2. sexpartner i livet 😏 -Så om hun har hatt en før deg eller 100 har da nada og si på om hun har smittet deg med noe. Vask kølla uten såpe, og ta full screening hos fastlegen. Anonymkode: 8d8a3...65e Alright, takk for et hjelpsomt og fornuftig svar! Satt med andre tanker i hue når jeg skrev den første setningen, vet at eksen hennes driver med narkotika og er i litt feil miljø så tankene vandret før jeg rakk å fatte det jeg skrev Jeg tenker ihvertfall at folk som har havnet i et sånt miljø er mer utsatt får kjønnssykdommer og sånne ting, kan bare være meg det assa. Anonymkode: 7b375...78f
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2017 #13 Skrevet 26. oktober 2017 11 minutter siden, Anonym bruker skrev: Alright, takk for et hjelpsomt og fornuftig svar! Satt med andre tanker i hue når jeg skrev den første setningen, vet at eksen hennes driver med narkotika og er i litt feil miljø så tankene vandret før jeg rakk å fatte det jeg skrev Jeg tenker ihvertfall at folk som har havnet i et sånt miljø er mer utsatt får kjønnssykdommer og sånne ting, kan bare være meg det assa. Anonymkode: 7b375...78f De som er utsatt for kjønnsykommer er de som ikke bruker kondom! Jo mer du skriver, jo mer prøver du å legge skylden over på henne. Kan det så være så imari vanskelig å forstå at for å unngå kjønnsykdommer og barn, bruk kondom. Det er ditt ansvar uansett om jenta du møter er jomfru, nonne, sexgal eller kvinnen i ditt liv. Hun har pyntet på sannheten og det har helt sikker du også gjort. Anonymkode: df97a...569
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2017 #14 Skrevet 26. oktober 2017 10 minutter siden, Anonym bruker skrev: De som er utsatt for kjønnsykommer er de som ikke bruker kondom! Jo mer du skriver, jo mer prøver du å legge skylden over på henne. Kan det så være så imari vanskelig å forstå at for å unngå kjønnsykdommer og barn, bruk kondom. Det er ditt ansvar uansett om jenta du møter er jomfru, nonne, sexgal eller kvinnen i ditt liv. Hun har pyntet på sannheten og det har helt sikker du også gjort. Anonymkode: df97a...569 Dette 🙌🏻 Anonymkode: 8d8a3...65e
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2017 #15 Skrevet 26. oktober 2017 Jeg tenker også at du kan ha fått en soppinfeksjon! ( medisiner fås kjøpt reseptfritt på apoteket)! Forutenom det, så tenker jeg at du bare må vente på resultatet av klamydiatesten! Er den negativ, og du ikke blir bedre, så kan det jo være greit med en tur til legen! Ønsker deg god bedring og håper det bare er en uskyldig soppinfeksjon 😄 Anonymkode: 3bf73...da2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå