Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2017 #1 Skrevet 26. oktober 2017 Eller dere som evt kjenner noen som har vært uenig? Hvordan kom dere frem til en løsning? Anonymkode: b7ae4...cfd
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2017 #2 Skrevet 26. oktober 2017 Mannen ville ha ett, jeg ville ha minst to. Jeg tok skrekken og ble enig med ham etter å ha fått ett. Anonymkode: 01992...ca3
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2017 #3 Skrevet 26. oktober 2017 Jeg ville ha «mange». Gjerne fire eller fem. Mannen ville ha to, jeg kan ikke tvinge ham, så vi har to. Det vil for alltid være en sorg for meg, men det går bedre for hvert år som går, og jeg har mye fokus på det som er bra med å bare ha to. Anonymkode: 9be84...a5a
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2017 #4 Skrevet 26. oktober 2017 10 minutter siden, Anonym bruker skrev: Mannen ville ha ett, jeg ville ha minst to. Jeg tok skrekken og ble enig med ham etter å ha fått ett. Anonymkode: 01992...ca3 Hva mener du med at du tok skrekken? At dere fikk 1 eller 2 barn? 😊 Anonymkode: b7ae4...cfd
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2017 #5 Skrevet 26. oktober 2017 47 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hva mener du med at du tok skrekken? At dere fikk 1 eller 2 barn? 😊 Anonymkode: b7ae4...cfd Vi fikk 1. Og det viste seg å holde i massevis. I tillegg til at det var mye mer slitsomt enn jeg trodde på forhånd så hadde jeg nok en fødselsdepresjon. Barnet er 7 år nå og verdens herligste, men jeg får fortsatt angst av å se babyer... Anonymkode: 01992...ca3
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2017 #6 Skrevet 26. oktober 2017 Jeg var fint forsynt etter to, mannen ville ha en til. Jeg ombestemte meg etter en stund Anonymkode: 4158d...284
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2017 #7 Skrevet 26. oktober 2017 Jeg ville ha en til og samboer ville Ikke, men lot seg overtale etterhvert. Takk og pris, nå er familien komplett og vi kan ikke skjønne hvordan vi klarte oss uten skjønne lillesøster ♡ Anonymkode: 503e1...cc6
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2017 #8 Skrevet 26. oktober 2017 Her var vi i utgangspunktet enig om to og fikk to. Men jeg ville gjerne ha en til jeg etterhvert og fortalte det til mannen, han var ikke enig. Siden vi jo hadde fått de to vi var enige om før vi i det hele tatt fikk barn lot jeg det bare ligge, selv om jeg ønsket meg en til. Så plutselig et års tid senere kom mannen og lurte på om det kanskje var litt lite med to.... De vokser jo så fort, og tenk hvordan det blir når de blir voksne og flytter hjemmefra osv, tenk om begge flytter utenbys og vi ikke har noen som kan komme på søndagsmiddag osv. Han jobbet da sammen med noen som var ganske mye eldre enn han og hadde sittet i lunsjen på jobb og hørt på disse fortellingene om hvor stille det var når ungene var ute av redet Så da kastet jeg pilla og vi kjørte på med en til. Tredjemann ble født og jeg kunne godt tenkte meg nummer fire også, syntes liksom ikke familien var helt komplett. Vi hadde jo de to første som var ganske tett i aldet, også nr tre som kom fire år senere, jeg syntes vi måtte ha en til sammen med den yngste også. Mannen var ikke enig, mente vi måtte være fornuftige og selv om hjertet hadde lyst på en til var det ikke fornuftig... Så han bestilte time til sterilisering, og sa samtidig at han ikke ville bruke kondom frem til steriliseringen, skjer det så skjer det, skjebnen bestemmer. Så da ble jeg gravid med nr fire, som ble født 21 mnd etter nr tre. Helt perfekt Anonymkode: 8103a...53c
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2017 #9 Skrevet 26. oktober 2017 Vi har tre, tvillinger i 2. Klasse og en i 1. Klasse. Mannen var klar for en til da minste var 6 mnd. Jeg sa stopp. Han tok det opp med jevne mellomrom, men jeg nektet å fjerne spiralen. Da minste var ca 4 år sluttet han å «mase», men jeg vet han innerst inne vil ha en til. Han får jo ikke gjort noe med det. Min kropp, jeg bestemmer. Anonymkode: 57f38...1d2
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2017 #10 Skrevet 26. oktober 2017 Jeg ønsket 1 barn, mannen ville gjerne ha to. Jeg mente at fikk man to kunne man like gjerne få tre. Når eldtste var 9 år fikk vi nr. 2, veldig glad for at jeg lot meg overtale. Nå noen år senere er attpåklatten født og familien er fullstendig komplett. Så det ble tre barn 🙂 Anonymkode: 2ffac...943
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2017 #11 Skrevet 26. oktober 2017 Jeg ville ha tre, mannen to. Det ble tre, men siste er skikkelig attpåklatt. Hele familiens solstråle og hjerteknuser. Ingen som angrer, selv om det er travelt med barn som har så forskjellige behov. Anonymkode: b381a...92c
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2017 #12 Skrevet 27. oktober 2017 jeg ville ha 3 og mannen 4, ble 4 Anonymkode: 32a7d...da0
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2017 #13 Skrevet 27. oktober 2017 Jeg ville ha 2, mannen 3. Han maser fortsatt selv om minstemann er 13 år. Nå er jeg straks 40, og jeg har faktisk begynt å vurdere et barn til. Anonymkode: bd3a3...730
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2017 #14 Skrevet 27. oktober 2017 Ville hatt 4 egentlig, har 3 og både jeg og mannen tror det holder😃Vi svinger litt, men kjenner jeg nyter at de begynner å bli store. Så tviler på det blir flere. Anonymkode: 2ab82...1ca
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2017 #15 Skrevet 27. oktober 2017 Jeg ville ha tre, han ville ha to. Endte opp med 6🙈😂 Anonymkode: ea875...e5f
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2017 #16 Skrevet 27. oktober 2017 Jeg ville ha minst fire og mannen ville ha minst fire. Nå har vi to og føler det holder (foreløpig) 😄 Anonymkode: 5e11c...374
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2017 #17 Skrevet 28. oktober 2017 Jeg ville ha 2 og mannen 1. Sa han fikk ansvar for prevensjon fremover og sluttet på pilla. 2 uker senere var jeg gravid. Så nå har vi 2 Anonymkode: 32211...ef8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå