Gå til innhold

Angående Halloween, hvor mye gir en?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kjøpt poser med innpakket, små, vingummi-kroppsdeler på Nille. Hvor mange småpser gir man hvert barn? Hva gjør man viss en går tom?

Jeg telte opp nå i sted, og det er rett over 100 biter. Er usikker på hvor mange unger som kommer også, så vet ikke om vi bør gi en eller to? Eller kanskje mer og?

Anonymkode: 73f70...3d1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du gir en pose per barn.

Anonymkode: 18e9d...87a

Skrevet

Ok, takk!!

Skrevet

Vi lar også barna ta en hver. Går man tom så er det fordi det har vært for mange unger der. Vi ga til lommeboka svei i fjor og jeg ble likevel stående og vaske egg av vinduene. Så jeg har et veldig anstrengt forhold til hele Halloween.

Anonymkode: 62539...23e

Skrevet

Hvor mange som kommer spørs jo hvor du bor. Vi har pleid å si to til hver, men i år tenker jeg vi kjører tre eller fire, for i fjor hadde vi masse igjen. Tror mange hopper over oss siden vi bor innerst i en blindgate, så håper ryktet sprer seg om at det lønner seg å komme hit. ;)

Anonymkode: c5af6...198

Skrevet

En til hver holder

Anonymkode: 00f76...2ce

Skrevet

Det holder med en, de skal innom mange hus🎃

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Vi lar også barna ta en hver. Går man tom så er det fordi det har vært for mange unger der. Vi ga til lommeboka svei i fjor og jeg ble likevel stående og vaske egg av vinduene. Så jeg har et veldig anstrengt forhold til hele Halloween.

Anonymkode: 62539...23e

Så kjipt med egg da!! Er dette normalt?!

"Alle" sier jo at det er bare å slå av lyset, da kommer de ikke. Dette bekrefter flere på jobb. Fungerer det ikke slik?

Skrevet
10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Så kjipt med egg da!! Er dette normalt?!

"Alle" sier jo at det er bare å slå av lyset, da kommer de ikke. Dette bekrefter flere på jobb. Fungerer det ikke slik?

Her gjør det det. Slår av lyset mens jeg legger minstemann, og da er det helt stille til jeg slår det på igjen. :) Trodde jeg kom til å måtte koble ut ringeklokka første gangen, men å bare slå av lyset var veldig effektivt. :) Aldri fått noe egg her, det er ikke vanlig her omkring i alle fall.

Anonymkode: c5af6...198

Skrevet

de får en melkesjokolade eventyr, kjærlighet på pinne og en pastill eske

Anonymkode: 9d52d...e28

Skrevet
59 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Liker 😃😃😃

Anonymkode: e18c6...fea

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor tre ting!? Holder med en kjærlighet.

Anonymkode: 46025...6fa

Skrevet

Popcorn  fra mikro i store mengder👍

Anonymkode: a6b43...439

Skrevet

Vi skal gi en kjærlighet og en kinder maxi. Kjøpt på tilbud de siste ukene. Pleier ikke komme så mange her. Det som er til overs og mannen ikke spiser opp blir spart til nyttårsbukkene.

Skrevet
21 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor tre ting!? Holder med en kjærlighet.

Anonymkode: 46025...6fa

synes ikke det er mye

Skrevet

Holder med en ting pr barn. Barna mine har Halloween-godt et halvt år etterpå. Ingen fare for at de får for lite. Bøttene blir fulle selv om alle bare for litt hver. 

Anonymkode: ccf5f...23a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...