Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2017 #1 Skrevet 26. oktober 2017 Har vært alene i snart 6 år. Og ikke funnet noen ny mann. Har nesten mistet troen på å finne dn ny. Noen solskinnshistorie??? Anonymkode: eb45e...4b7
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2017 #2 Skrevet 26. oktober 2017 Har du prøvd datingsider? Anbefaler sukker.no. Der møtte jeg den rette. Du svarer på 70 spørsmål i forkant så det kommer opp kun de du har høy match med 😊 Anonymkode: 9ee5b...5b8
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2017 #3 Skrevet 26. oktober 2017 Har prøvd møteplassen uten noe hell. Kanskje jeg skulle prøvd sukker da. Anonymkode: eb45e...4b7
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2017 #4 Skrevet 26. oktober 2017 Har mistet troen selv etter 17 år sammen... Vil du arve min kanskje? Anonymkode: 8f91d...d88
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2017 #5 Skrevet 26. oktober 2017 Ikke mist troen! Den rette dukker opp før eller siden 😊 jeg var også singel lenge.. Plutselg ble jeg kjent med en veldig kjekk fyr! Egentlig en veldig annerledes fyr enn jeg hadde sett for meg 😊 Jeg har alltid hatt lett for å avfeie folk, og tenkt at de var ikke noe for meg og kunne ikke bli noe forhold ut av det. Men så traff jeg min nåværende kjæreste og ga det en kjangs. I starten følte jeg mer at han var kompis type, men hva så? En kjæreste skal også være en god venn 😊Vi kan snakke om alt, vi har det morro sammen og ler mye. Har også samme verdier og ønsker oss det samme i livet. Lykke til! Anonymkode: 6d488...bcc
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2017 #6 Skrevet 26. oktober 2017 Jeg er helt enig med deg. Har snart vært singel i 7 år og har og mistet troen. Har prøvd mange forskjellige datesider og slikt men jeg er en magnet for dårlige menn. Anonymkode: e1ab2...b8b
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2017 #7 Skrevet 26. oktober 2017 44 minutter siden, Anonym bruker skrev: Har du prøvd datingsider? Anbefaler sukker.no. Der møtte jeg den rette. Du svarer på 70 spørsmål i forkant så det kommer opp kun de du har høy match med 😊 Anonymkode: 9ee5b...5b8 Det som er dumt med det, er at man kan gå glipp av flotte menn, man faktisk har veldig god match med. Jeg møtte kjæresten min gjennom venner, vi macher utrolig godt. Og vi hadde begge profil på sukker, men der hadde vi elendig mach. Anonymkode: 14bcb...0cf
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2017 #8 Skrevet 26. oktober 2017 Har aldri vært i et forhold. Mildt sagt mistet troen jeg også. Anonymkode: 1a315...2db
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå