Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2017 #1 Skrevet 26. oktober 2017 Eller kanskje noen har opplevd d samme som meg og har svar på d som jeg lurer på dem 2 siste fødslene så har barnet sittet fast bak livmormunnen? Jordmor må ha tatt inn hånden for å flytte den kanten over hode på babyen (håpe dere kjønner hva jeg mener).. nå venter jeg snart en ny baby om bare noen uker, kommer dette til å skje igjen siden det har skjedd med dem 2 siste fødslene nå, eller kan jeg være heldig å slippe å få inn en hele hånd der nede uten noe form for bedøvelse? Må si at jeg føder veldig raskt, bruker bare en time fra start til stopp, så hadde ikke den ene sittet fast hadde han blitt født i do da det tok litt tid før jeg skjønte det var pressrier.. Anonymkode: d085d...845
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2017 #2 Skrevet 26. oktober 2017 Ingen som har opplevd dette før? Anonymkode: d085d...845
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2017 #3 Skrevet 26. oktober 2017 Har vel ikke lov å uttale meg som jordmor, men men... Jordmoren har nok dyttet litt i kanten (er en kant når det er 9 cm åpning) for å hjelpe deg å bli ferdig. Hodet sitter ikke fast bak kanten akkurat, men kanten holder hodet litt igjen. Vis man dytter kommer hodet forbi kanten og trykkingen kan begynne. Du kan bare si at du ikke vil at dette skal gjøres på neste fødsel, ikke sikkert det er nødvendig heller. Lykke til med fødselen! Anonymkode: d660f...932
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2017 #4 Skrevet 26. oktober 2017 Takk for svar har alltid hatt pressrier å trykka som en galen så trodde jeg hadde full åpning. Men da er det sikkert som du sier at dem hjelper til med den kanten. Satser på bedre fødsel neste gang. Anonymkode: d085d...845
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2017 #5 Skrevet 26. oktober 2017 Hei.. sier meg enig i svaret du har fått 😊.. Anonymkode: d4fc8...f69
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2017 #6 Skrevet 26. oktober 2017 Sier meg også enig i svaret du har fått over Anonymkode: de2ae...26c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå