Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2017 #1 Skrevet 26. oktober 2017 I dag fikk hun diagnosen. Hun har asperger. Det har vært mange år med utredninger, bup, ppt, sykehus, kjefting, tårer og lange dager. Jeg er glad, for nå har vi fått svar, jeg trist, fordi jeg vil ha friske barn, men jeg er mest lettet. Jeg griner og jeg smiler. For et kaos av følelser. Nå begynner en ny vei. Ønsk meg lykke til. Anonymkode: 21a19...336
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2017 #2 Skrevet 26. oktober 2017 Sender deg en blomst i tankene for at du har holdt ut, at du aldri har gitt opp, at du har stått på for datteren din hele veien. Datteren din har ikke endret seg i dag, det som har endret seg er hennes muligheter i livet fremover - hennes mulighet til å få riktig hjelp slik at hun kan få et best mulig liv med sitt handikapp. Lykke til videre begge to Klem <3 Anonymkode: 0f3ac...f59
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2017 #3 Skrevet 26. oktober 2017 Takk for det. 😊 Ja, det er det beste,at nå ser fremtiden mye lysere ut. Nå håper jeg at vi får veiledning og støtte og min datter endelig får den hjelpen hun har behov for. Hi Anonymkode: 21a19...336
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2017 #4 Skrevet 26. oktober 2017 14 år tok det her. Og det er så godt å vite HVORFOR . Samtidig er det en sorg og fortvilelse over at hun ikke er som andre og ikke kommer til å bli som andre. Man kan ikke få en med Asbergers til å skynde seg... Må alltid legge til rette for nok tid, tenke over hvordan man sier ting. Akseptere i det vide og brede. Meld deg inn i Autismeforeningen, de har og side på fb. Masse lykke til Anonymkode: 91ff0...4ee
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2017 #5 Skrevet 26. oktober 2017 14 år hos dere, 16 år hos oss. Nå lurer jeg på om det er vanlig at det tar så lang tid. Takk for tips om autismeforeningen. Jeg skal melde meg inn der.😊 Hi Anonymkode: 21a19...336
sotosmor Skrevet 26. oktober 2017 #6 Skrevet 26. oktober 2017 14 år tok det her før min jente fikk sin diagnose. Et svar er ofte det beste. Jeg kjenner så godt igjen det raset av ulike følelser som du opplever. Ta den tiden du trenger, gråt hvis du føler for det. Som andre sier, jenta di er den samme selv om hun har fått en diagnose. Nå har skolen mulighet til å tilrettelegge for henne slik hun har behov for. Og du får et svar på hva utfordringene hennes er. Riktig lykke til på vegen videre til dere.
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2017 #7 Skrevet 26. oktober 2017 Min gutt fikk diagnosen rett før han fylte 9 år. Lykke til, lettere når man vet Anonymkode: d5447...fe1
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2017 #8 Skrevet 26. oktober 2017 Gratulerer med å endelig få en diagnose og lykke til videre på ferden ❤ Anonymkode: 613e5...fca
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2017 #10 Skrevet 26. oktober 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: 14 år hos dere, 16 år hos oss. Nå lurer jeg på om det er vanlig at det tar så lang tid. Takk for tips om autismeforeningen. Jeg skal melde meg inn der.😊 Hi Anonymkode: 21a19...336 For meg tok det 28 år. Anonymkode: 795e5...8f7
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2017 #11 Skrevet 26. oktober 2017 Har en syvåring til utredning pga. mistanke om as. Jobber i hjelpeapparatet selv, og for meg virker det som gutter diagnostiseres tidligere, da de gjerne viser frustrasjon gjennom utagering. Mens jentene ofte ikke "oppdages" før man ser tilleggsvansker.. da ofte i ungdomsårene.....? Anonymkode: 33fa1...4cc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå