Gå til innhold

Concealer blåmerke - noen tips

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært uheldig og fått en blåveis. Kan noen anbefale en concealer, så jeg kan komme meg ut i kundemøte i morgen :-)

Anonymkode: 37759...684

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor må du skjule blåveisen? Hvis det er mannen som har påført deg blåveisen så bør du komme deg unna, ikke skjule skadene. Tvert om så kan de som har sett det være gode vitner for deg.

Har du hatt et uhell så er det bare å være ærlig med de du møte og le litt av deg selv. Ingen grunn til å skjule det. Tvert om virker det mer mistenkelig når man ser noen har forsøkt å skjule en slik blåveis.

Anonymkode: fe2ae...8e9

Skrevet

Gul mineralconcealer demper blå ringer under øynene grunnet lite søvn. Dekking av blåveiser har jeg ikke erfaring med. 

Anonymkode: 666d1...f0f

Skrevet

Rød, oransje eller gul concealer under en mer hudfarget concealer, deretter foundation og settingpudder.

Har aldri hatt blåmerker å skjule, men har veldig mørke ringer under øynene.

Hvor og hvordan har du fått blåmerke?

Anonymkode: 3dae5...c17

Skrevet
38 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor må du skjule blåveisen? Hvis det er mannen som har påført deg blåveisen så bør du komme deg unna, ikke skjule skadene. Tvert om så kan de som har sett det være gode vitner for deg.

Har du hatt et uhell så er det bare å være ærlig med de du møte og le litt av deg selv. Ingen grunn til å skjule det. Tvert om virker det mer mistenkelig når man ser noen har forsøkt å skjule en slik blåveis.

Anonymkode: fe2ae...8e9

Jeg skal på et event med jobben og har ikke lyst til å gå rundt med blåveis - mange kunder og kollegaer. Hadde det ikke eventet vært, så hadde jeg gått uten sminke :-)

Anonymkode: 37759...684

Skrevet

Bruk concealer, for eksempel Dior sin tryllepenn, og pudre oppå. Sjekk litt innimellom i løpet av kvelden om du trenger nytt pudderlag.

Anonymkode: 3468a...c78

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor må du skjule blåveisen? Hvis det er mannen som har påført deg blåveisen så bør du komme deg unna, ikke skjule skadene.

Hun sier hun har vært uheldig, ikke uheldig med valg av mann.

Anonymkode: 3468a...c78

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Dior sin tryllepenn

Har du link til den? Finner ikke noe som heter det.
Ikke hi da :)

Anonymkode: 060d6...d5d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...